Avatar billede Afvigeren Nybegynder
15. september 2015 - 23:55 Der er 2 kommentarer

Kan ikke indlæse Football Manager efter hentning af Windows 10

Først vil jeg selvfølgelig gerne beklage hvis der allerede er et emne om dette, men har ikke kunnet finde det. Efter at Windows 10-filerne er blevet hentet ned på min computer, kan jeg nu ikke indlæse Football Manager 2007. Ja, det er sgu et gammelt spil, men jeg er noget af en nostalgiker. Når jeg prøver, kommer der en 'Access Denied'-advarsel med ordene "Please login with administrator privileges and try again". Profilen jeg bruger er administratoren, og har desuden forsøgt at køre programmet som administrator, men uden held. Det skal siges, at Windows 10 er hentet ned på min computer, men ikke installeret. Jeg har egentlig allermest lyst til, at fjerne alle Windows 10-filerne, men vil det hjælpe noget, og hvordan gør jeg det? Nogen der har en idé til hvad jeg kan gøre?

Min computer er en Lenovo ThinkPad Edge med Windows 7.

Forslag modtages med kyshånd.
Avatar billede DonSkoD Juniormester
16. september 2015 - 14:09 #1
Har du prøvet at køre spillet med kompabilitet for Windows XP, SP3?
Avatar billede Afvigeren Nybegynder
16. september 2015 - 17:33 #2
Har lige prøvet, og virker desværre ikke. Meldingen "Please login with administrator privileges and try again" popper ikke op længere. Nu tænker den bare et sekund eller to, men så sker der intet.