Avatar billede biance Nybegynder
06. september 2015 - 14:51 Der er 1 kommentar

Advokat dokumentstyring

Er der nogen som kan hjælpe mig med, hvordan dokumentstyringen i AdvoForum´s special udviklede version af Navision Financials fungerer?

Hvordan oprettes der klienter i systemet og hvorledes sker integrationen over til outlook, således at kontoret har fuldt styr på al korrespondance med den enkelte klient specielt, når en klient har flere mailadresser tilknyttet med henblik på at sikre, at alle har fået de samme mails.
Avatar billede claes57 Ekspert
06. september 2015 - 15:33 #1
Man skal jo nok være advokat, eller ansat hos en, før man stifter bekendtskab med den løsning. Og den type arbejdspladser plejer at have faste support-kontrakter. Jeg tror ikke, at du finder en løsning herinde.
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester