Avatar billede Roneklindt Novice
15. august 2015 - 10:16

Netgear modem

Jeg har problemer med mit netgear CG 3000 modem. Efter det har været slukket.

Der er et billede af et lyn, som indikere at den søger efter net. Har prøvet med et andet kabel. Har også prøvet den lille fine røde knap, op til flere gange, uden held.

Har haft kontakt til yousee. Det eneste de kan gøre, er at sende en tekniker ud. Som om kontakter mig inden for 2 arbejdsdage, for at lave en aftale.

Håber der er en der har en løsning. Kan man evt. Købe et andet modem?
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester