Avatar billede grandslam Nybegynder
13. august 2015 - 20:52 Der er 1 løsning

Skærm signal forsvinder

Hej Eksperter.
Jeg er for nyligt stødt ind i et problem.
Jeg prøvede spillet rocket league men jeg havde problemer med at min skærm  ville genstarte af sig selv fra tid til anden. Jeg troede det var et problem med spillet men for nyligt er det samme problem begyndt at ske ved alle spil og til tider også under video afspilning fra youtube og lignende.

Jeg har prøvet at opdaterer alle drivers, renset mit hardware og skruet op for mine blæsere for at reducerer temperaturen. Intet har dog virket.

Det jeg er i tvivl om er hvor vidt om det er mit grafikkort der er ved at stå af eller om der måske kunne ligge noget andet bag?
Det undrer mig at jeg som regel kan bruge min computer helt almindeligt de første 10-15 min efter jeg starter den før den begynder at te sig.

Jeg har optaget nogle logs med nVidia system monitor, men jeg kan ikke kopierer dem ud af deres tabel. Hvis de kan være til hjælp kan jeg prøve at tage nogle screens af dem.

Mine specs:
Motherboard: ASUS SABERTOOTH X58
S-1366 ATX
Cpu: Intel Core i7 950 3,07GHz
Gfx: Zotac Gforce GTX 560 AMP! edition (1GB)
Psu: Kan ikke huske mærke, 850W

Med Windows 7 ultimate x64

Hvis der er nogle andre oplysninger der mangler må i endelig bede om dem :)

På forhånd tak
Daniel
Avatar billede grandslam Nybegynder
14. august 2015 - 12:59 #1
Efter at have kigget igennem windows event logs fandt jeg ud af at jeg har modtaget en fejlmeddelelse en hel del gange på det sidste.

En simpel søgning på fejlen fandt mig denne side: http://www.instructables.com/id/How-to-Fix-the-Nvlddmkm-Error/step1/Solution-1-Power-Supply/

Jeg har gennemgået alle trin der ikke kræver nogle nye dele, desværre har jeg stadig problemet.
Så det skulle efterlade mig med enten brændte ram eller et brændt grafikkort.