Avatar billede Hello4321 Nybegynder
09. august 2015 - 11:35 Der er 2 kommentarer

Ændring af icloudname?

Hej.

Jeg har lige købt en Macbook pro retina og har så allerede et lille problem, som jeg håber nogen kender løsningen til.

Jeg ejer i forvejen to andre Apple-produkter.

Men problemet er, at når jeg skal indtaste min adgangskode ude på lock-screen, så navnet der står oppe over, er en af mine forældres navne. Altså de har jo købt computeren, og derfor står deres navn der.

Jeg har prøvet at gå ind på Iclouds hjemmeside for at rette det, men jeg kan ikke finde ud af hvor og om det overhovedet er muligt at rette det til mit eget navn?

Er der nogen som har en ide til hvordan man kan rette det?

På forhånd tak.
Avatar billede Sebastian_B Nybegynder
11. august 2015 - 17:09 #1
System Preferences--->
Users&Groups--->
Unlock the padlock, lower left--->
Right click on your user--->
Click on Advance Options--->
Click on the area next to "Full Name"--->
Change to desired name--->
Click "OK" to accept changes and restart.--->

Det skulle gøre det :-).
Avatar billede Hello4321 Nybegynder
12. august 2015 - 17:33 #2
Sebastian_B mange tak for svar, det virkede og var faktisk ret let da man lige havde sådan en guide der;) Jeg ved ikke rigtig hvordan man giver point her på Eksperten, men har læst lidt på det og kan forstå at jeg skal bede dig om et svar? Kan nemlig ikke se accepterknappen:)