Avatar billede simcity Nybegynder
20. august 2001 - 19:29 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

mobil

jeg har låst min fon hvad gør jeg

ring til 22883300
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
20. august 2001 - 19:32 #1
ringer til din mobil selskab, altså eks. Sonofon, eller sådan noget... og for den låst op
Avatar billede sciech Nybegynder
20. august 2001 - 19:32 #2
jeg kan låse den op for dig ellers koster det 300kr.
Avatar billede hotpop Novice
20. august 2001 - 19:34 #3
Ring IKKE!!! Fik ondt af manden og ville ringe og hjælpe ham, men nummeret eksisterer ikke. Har ikke ondt af ham mere :(
Avatar billede hotpop Novice
20. august 2001 - 19:35 #4
simcity> ok - lidt hjælp får du alligevel... Hvilken telefon har du?
Avatar billede tommyf Nybegynder
20. august 2001 - 19:37 #5
hotpop >> Må jeg gætte på hvad der sker nu?
Eftesom at XXXX er oprettet idag og alle har lidt begynderheld bliver hans svar nok accepteret ;o)
Avatar billede tommyf Nybegynder
20. august 2001 - 19:38 #6
Okay, Sciech har været oprettet i 119 dage så jeg regnede ikke med at han ville slettes... bliver klogere hver dag.
Hvem sender en mail til Admin :o)
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
20. august 2001 - 19:42 #7
tja, tommyf, det gør du da bare...

Det funny, her... er at sciech ikke har skrevet et sted, han kan kontakes... Hvis han havde gjordt det, var den lidt sværer at bedømme...
Avatar billede hotpop Novice
20. august 2001 - 19:49 #8
men nu er det jo også FULDT lovligt at låse en telefon op så den kan bruge andre simkort - så deeet...
Avatar billede tommyf Nybegynder
20. august 2001 - 19:51 #9
Mail sendt
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
20. august 2001 - 19:51 #10
ja, kan da godt være det er lovligt...

Men hvordan h...
Skal simcity, kontakte sciech, for at få låst hans telefon op... det er det endeste, jeg kan se det snyde agtigt, i det her...
Avatar billede hotpop Novice
20. august 2001 - 19:52 #11
dalbjerg> du har ret! admin er kontaktet! (tak´)
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
01. oktober 2001 - 18:20 #12
spørger/svarer er slettet. Beklager den lange svartid !