Avatar billede bosse88 Nybegynder
20. august 2001 - 18:41 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

IIS 5.0 opsætning

Hjælp! Lortet virker ikke! Jeg har installeret det hele men det virker ikke, hvorfor? Når jeg starter serveren via Personal Web Manager og prøver på at gå ind på den adresse der er (http://spido/) jeg har også prøvet med at skrive http://localhost og jeg har også prøvet http://Remoteadress (Remote adress= min remote adress IP)
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
20. august 2001 - 18:50 #1
Har du prøvet 127.0.0.1?
Er du sikker på at servicen er startet?
Avatar billede bosse88 Nybegynder
20. august 2001 - 18:52 #2
har prøvet 127.0.0.1 og ja, servicen er startet....
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
20. august 2001 - 18:58 #3
Så er jeg tabt...

Ikke lige min stærke side! ;-)
Avatar billede dr.m Nybegynder
20. august 2001 - 18:58 #4
go to properties, documents, and make sure the first document is really the first page on your site. if for example you made index.html as your first page, it will not be on IIS by default.

M
Avatar billede bosse88 Nybegynder
20. august 2001 - 20:44 #5
have done that dr.m and it doesnt wotk :(
Avatar billede bosse88 Nybegynder
20. august 2001 - 20:45 #6
Nu har jeg selv ordnet det, når ikker \"eksperterne\" kan gøre det må man vel gøre det selv.....
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
20. august 2001 - 20:46 #7
Hvad var problemet så?
Avatar billede oak_dk Nybegynder
21. august 2001 - 01:20 #8
I Personal Web Manager skal du ind under Avanceret og markere den virtuelle mappe <HOME>. Her kan du indstille at den skal kører scripts, læse og køre exe. Prøv at slå exe til. Det er nok fordi du har en default.asp som startside og den vil ikke kører med mindre ovennævnte er slået til.