Avatar billede natte Nybegynder
20. august 2001 - 17:55 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Tilføj tekst fra et tekstfelt til en liste og fjern valg fra liste

Scriptet skal i en formular kunne flytte/tilføje indtastet tekst i et tekstfelt og over til en liste. De foregående tilføjelse skal selvfølig ikke overskrives. Der skal også være mulighed for at kunne fjerne en linje fra listen igen. Kan du lave en formular hvor man kan flytte værdier mellem en textfelt og en selectboks?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
20. august 2001 - 18:01 #1
Hvis ikke der bliver lavet noget serverSide ASP/PHP halløj kan du ikke gemme dine data og siden vil nulstilles når der reloades eller næste gang man kommer forbi...
Avatar billede jakoba Nybegynder
20. august 2001 - 18:06 #2
som her?
http://hjem.get2net.dk/Jakob.Aggernaes/temp/exp66097.html

knapperne \'fjern den valgte sang\'  næstnederst i klumpen af knapper
og \'tilføj\'  helt forneden på siden.

mvh JakobA
Avatar billede jakoba Nybegynder
20. august 2001 - 18:08 #3
og rigtigt som nikolajdu siger. nøste besøg starter forfra medminde du gemmer resultatet.
Avatar billede natte Nybegynder
20. august 2001 - 18:09 #4
I know. Det er slet ikke det, der er problemet. Endnu ;-)
Avatar billede natte Nybegynder
20. august 2001 - 18:13 #5
Tnx jakoba!

Du er en knag. Det var lige det :-P