Avatar billede pingo Nybegynder
18. januar 2000 - 15:05 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kopiering eller Restore af databasen mellem 2 SQL Servere.

Hejsa..

Efter at have fået vores system til at køre på SQL server står jeg nu over for et nyt problem - nu skal databasen flyttes fra test serveren til drift serveren - hvordan gør jeg dette?

Jeg har prøvet at backe databasen op og så restore den på den anden server - men det kan jeg ikke.

Hvad gør jeg?
Avatar billede pingo Nybegynder
18. januar 2000 - 15:19 #1
Fandt ud af det - sorry!
Avatar billede mestha Nybegynder
18. januar 2000 - 21:37 #2
Jeg sidder lidt med samme problem! Ville da meget gerne høre hvad du gjorde?
Jeg får en fejl hver gang jeg prøver at transfer!
Avatar billede pingo Nybegynder
19. januar 2000 - 12:52 #3
Ja - ok - ovre i Options fanen skal du angive det dir den skal restores til - det gav en fejl før da min database lå på et andet drev - og den ville restore til det der var før..