Avatar billede herberth Juniormester
19. juni 2015 - 15:35 Der er 1 løsning

Problem med vidersendelse af mail

Kan du gennemskue hvor problemet ligger ?

Jeg har en hjemmeside hvor der er et forum. I forummet kan man stille et spørgsmål som gæst - For at undgå misbrug sender systemet en email til den mail adresse som gæsten har anført - og når gæsten klikker på beskeden i mailen som siger "Godkend dette indlæg" - så vises det på hjemmesiden.

MEN...

Det har tidligere virket fint, men nu virker det kun hvis man benytter en Gmail konto - benytter jeg fx brandtherbert@gmail.com - ja så modtager jeg umiddelbart efter en mail hvori jeg kan godkende mit spørgsmål. Benytter jeg i stedet herbert@netspirit.dk / eller en anden email som ikke er Gmail så modtager jeg intet.

Kan nogle gennemskue hvor jeg skal lede efter denne fejl?

---------------------------------------------
Her er stedet hvor man kan oprette et spørgsmål som gæst:
http://netspirit.dk/new/forum/questions.php?action=new

---------------------------------------------
Her er PHP filen som styrer det:

<?php
ob_start();
require("../inc_main.php");

if($_SERVER['REQUEST_METHOD'] != 'POST')
    $_SESSION['questions_timer'] = time();

db_link();
if ($_GET['action']=="delete_q" && $_GET['mid']>0 && ($_SESSION['admin']>0 || $_SESSION['coadmin']>0 || ($_SESSION['user_id'] > 0) && is_last_question_mine($_GET['mid']))) {

    delete_question($_GET['mid']);
}
db_unlink();

page_header();
//print_a($_SESSION);
//print_a($_POST);
if ($_POST['close_question'] && $_SESSION['close_q']>0) {
    while (list($key,$val)=each($_POST)) {
        if (strstr($key,"puid")) {
            if (!is_numeric($val)) {
                $_SESSION['error'][0]=$_t['msg']['error_points_num'];
                $error=1;
                header("Location: questions.php?id=".$_SESSION['close_q']."&close_q=".$_SESSION['close_q']);
                exit;
            }
            else {
                $a=str_replace("puid_","",$key);
                $upid[$a]=$val;
                $tot_val=$tot_val+$val;
            }

    if (!is_numeric($_POST['pointd_for_me'])) {
        $_SESSION['error'][0]=$_t['msg']['error_points_num'];
        $error=1;
        header("Location: questions.php?id=".$_SESSION['close_q']."&close_q=".$_SESSION['close_q']);
        exit;
    }
    else {
        $tot_val=$tot_val+$_POST['pointd_for_me'];
    }
    if ($error!=1) {
        $rs=mysql_query("SELECT * FROM `mesages` WHERE `m_id`='".$_SESSION['close_q']."'");
        if (mysql_num_rows($rs)>0) {
            $row=mysql_fetch_assoc($rs);
            if ($row['m_points']==$tot_val) {
                $quser=mysql_fetch_assoc(mysql_query("SELECT * FROM `users` WHERE `user_id`='".$_SESSION['user_id']."'"));
                echo mysql_error();
                while (list($key,$val)=each($upid)) {
                    $rsa1=mysql_fetch_assoc(mysql_query("SELECT * FROM `users` WHERE `user_id`='".$key."'"));
                    $rs2a=mysql_query("UPDATE `users` SET `points`='".($rsa1['points']+$val)."' WHERE `user_id`='".$key."'");
                    if ($val>0) {
                        $user_url='<a href="'.$ns_static_url.'user/search/profile.php?id='.$_SESSION['user_id'].'">'.$quser['user_name'].'</a>';
                        $question_url='<a href="'.$ns_static_url.'forum/questions.php?id='.$_SESSION['close_q'].'">'.$row['m_title'].'</a>';
                        $mail_text=str_replace("[user]",$user_url,$_t['close_question_points']);
                        $mail_text=str_replace("[question_link]",$question_url,$mail_text);
                        $mail_text=str_replace("[points]",$val,$mail_text);
                        //send_mail($rsa1['user_email'],$mail_text,$_t['close_question_points_subject']);
                    }

                $rsa1=mysql_fetch_assoc(mysql_query("SELECT * FROM `users` WHERE `user_id`='".$_SESSION['user_id']."'"));
                echo mysql_error();

                $n_user_points=($rsa1['points']+$_POST['pointd_for_me']);
                $rsa2=mysql_query("UPDATE `users` SET `blocked_points`='".($rsa1['blocked_points']-$row['m_points'])."' WHERE `user_id`='".$_SESSION['user_id']."'");
                $rsa2=mysql_query("UPDATE `users` SET `points`='".$n_user_points."' WHERE `user_id`='".$_SESSION['user_id']."'");

                $rs=mysql_query("UPDATE `mesages` SET `closed`='1' WHERE `m_id`='".$_SESSION['close_q']."'");
                unset($_SESSION['close_q']);
            }
            else {
                $_SESSION['error'][0]=$_t['msg']['error_points_sum'];
                header("Location: questions.php?id=".$_SESSION['close_q']."&close_q=".$_SESSION['close_q']);
            }

if ($_GET['mkey'] && strlen($_GET['mkey'])==20) {
    $rs=mysql_query("SELECT * FROM `guest_mesages` WHERE `g_hash`='".$_GET['mkey']."'");
    if (mysql_num_rows($rs)==1) {
        $row=mysql_fetch_assoc($rs);
        $rs2=mysql_query("UPDATE `mesages` SET `active`='1' WHERE `m_id`='".$row['m_id']."'");
        header("Location: questions.php?id=".$row['m_id']);
        exit;

    }

if ($_GET['akey'] && strlen($_GET['akey'])==20) {
    $rs=mysql_query("SELECT * FROM `guest_answers` WHERE `hash`='".$_GET['akey']."'");

    if (mysql_num_rows($rs)==1) {
        $row=mysql_fetch_assoc($rs);
        $rs2=mysql_query("UPDATE `answers` SET `active`='1' WHERE `id`='".$row['a_id']."'");
        $rs3=mysql_fetch_assoc(mysql_query("SELECT * FROM `answers` WHERE `id`='".$row['a_id']."'"));
        $rs4=mysql_fetch_assoc(mysql_query("SELECT * FROM `mesages` WHERE `m_id`='".$rs3['a_m_id']."' AND `active`='1'"));
        update_answers_count($rs3['a_m_id']);
        if ($rs4['m_user_id']>0) {
            $rs5=mysql_fetch_assoc(mysql_query("SELECT * FROM `users` WHERE `user_id`='".$rs4['m_user_id']."'"));
            $aut=$rs5['user_name'];
            $umail=$rs5['user_email'];
        }
        else {
            //echo $row['a_id'];
            $rs5=mysql_fetch_assoc(mysql_query("SELECT * FROM `guest_mesages` WHERE `m_id`='".$rs3['a_m_id']."'"));
            $aut=$rs5['gname'];
            $umail=$rs5['gmail'];
        }
        $url=$ns_static_url.'forum/questions.php?id='.$rs4['m_id'];
        $mail_text=stripslashes($_t['email_answered_question']);
        $mail_text=str_replace("[author]",$aut,$mail_text);
        $mail_text=str_replace("[user]",$row['name'],$mail_text);
        $mail_text=str_replace("[question_link]",$url,$mail_text);
        send_mail($umail,$mail_text,$_t['email_answered_question_sub']);
        // [CANCELED] - sending e-mail to the question's author...
        header("Location: questions.php?id=".$rs3['a_m_id']);
        exit;
    }

if($_GET['action'] == "new")
{
    if ($_GET['cat']>0) {
        $cat=$_GET['cat'];
    }
    else {
        $cat=75;
    }
    new_question($_POST,$cat);
}

if ($_POST['new_question'] && isset($_SESSION['questions_timer']) && (time()-$_SESSION['questions_timer']) > 10) {
    add_new_question($_POST);
    if ($_SESSION['user_id']>0) {

        if($_SESSION['error'])
            {
                echo error_handle();
                new_question($_POST,75);
                page_footer();
                exit;
            }
            else
            {
                $last_q_id = mysql_insert_id();
                header("Location: questions.php?id=". $last_q_id);
            }
    else {
        if($_SESSION['error']) {

            echo error_handle();
                new_question($_POST,75);
                page_footer();
                exit;

    }
    else {
            echo '<div class="errors">
                <ul>
                    <li>' .$_t['question_succes'] .'</li>
                </ul>
            </div>';
        echo '<table class="forum_answers_list">
        <tr>
            <th valign="top">'
                .$_POST['q_user_name'].'<br />'.format_date(time()).'&nbsp;
            </th>
            <td>
                <strong>'. $_POST['new_q_title'].' - O points</strong><br />'. $_POST['new_q_text'];
            echo '</td>
        </tr></table>';
            question_list($_GET,$_POST['the_fat_cat_q']);
            page_footer();
            exit;
    }

if ($_POST['new_answer']) {
    add_answer($_POST);
    $rs=mysql_fetch_assoc(mysql_query("SELECT * FROM `mesages` WHERE `active`=1 AND `m_id`='".$_POST['answer_q_id']."'"));

    if(!empty($_SESSION['error']))
    {
        echo error_handle();
        display_question($_POST['answer_q_id']);
        answer_to_question($_POST['answer_q_id']);
        question_list($_GET,$rs['m_fatcat']);
        page_footer();
        exit;
    }
    else
    {
        header("Location: ". $ns_static_url ."forum/questions.php?id=". $_POST['answer_q_id']);
        exit;
    }

if ($_GET['id']>0 ) {
    $rs=mysql_fetch_assoc(mysql_query("SELECT * FROM `mesages` WHERE `active`=1 AND `m_id`='".$_GET['id']."'"));
    echo mysql_error();
    display_question($_GET['id']);
    if ($rs['closed']==0) {
        answer_to_question($_GET['id']);
    }
    if ($rs['m_user_id']==$_SESSION['user_id'] && $rs['closed']==0) {
        close_question_form($_GET['id']);
    }

    question_list($_GET,$rs['m_fatcat']);

    page_footer();
    exit;
}

if ($_POST['update_question'] && $_POST['ed_m_id']>0 && ($_SESSION['admin']>0 || $_SESSION['coadmin']>0 || ($_SESSION['user_id'] > 0) && is_last_question_mine($_POST['ed_m_id']))) {
    update_question($_POST);
    $rs=mysql_fetch_assoc(mysql_query("SELECT * FROM `mesages` WHERE `active`=1 AND `m_id`='".$_POST['ed_m_id']."'"));
    echo mysql_error();
    display_question($_POST['ed_m_id']);
    answer_to_question($_POST['ed_m_id']);
    question_list($_GET,$rs['m_fatcat']);
    page_footer();
    exit;

}

if ($_POST['update_answer'] && $_POST['ed_a_id']>0 && ($_SESSION['admin']>0 || ($_SESSION['user_id'] > 0) && is_last_answer_mine($_POST['qid'],$_POST['ed_a_id']))) {
    update_answer($_POST);
    $rs3=mysql_query("SELECT * FROM `answers` WHERE `id`='".$_POST['ed_a_id']."'");
    $row3=mysql_fetch_assoc($rs3);
    $rs=mysql_fetch_assoc(mysql_query("SELECT * FROM `mesages` WHERE `active`=1 AND `m_id`='".$row3['a_m_id']."'"));
    display_question($row3['a_m_id']);
    answer_to_question($row3['a_m_id']);
    question_list($_GET,$rs['m_fatcat']);
    page_footer();
    exit;
}

if ($_GET['action']=="edit_q" && $_GET['mid']>0 && ($_SESSION['admin']>0 || $_SESSION['coadmin']>0 || ($_SESSION['user_id'] > 0) && is_last_question_mine($_GET['mid']))) {
    display_question($_GET['mid'],$edit_q=$_GET['mid']);
}

if ($_GET['action']=="edit_answer" && $_GET['aid']>0 && ($_SESSION['admin']>0 || ($_SESSION['user_id'] > 0) && is_last_answer_mine($_GET['qid'],$_GET['aid']))) {
    $rs=mysql_fetch_assoc(mysql_query("SELECT * FROM `answers` WHERE `id`='".$_GET['aid']."'"));
    display_question($rs['a_m_id'],null,$_GET['aid']);
}

if ($_GET['action']=="delete_answer" && $_GET['aid']>0 && ($_SESSION['admin']>0 || ($_SESSION['user_id'] > 0) && is_last_answer_mine($_GET['qid'],$_GET['aid']))) {
    $rs3=mysql_query("SELECT * FROM `answers` WHERE `id`='".$_GET['aid']."'");
    $row3=mysql_fetch_assoc($rs3);
    $rs=mysql_fetch_assoc(mysql_query("SELECT * FROM `mesages` WHERE `active`=1 AND `m_id`='".$row3['a_m_id']."'"));
    delete_answer($_GET['aid']);
    update_answers_count($row3['a_m_id']);
    display_question($row3['a_m_id']);
    answer_to_question($row3['a_m_id']);
    question_list($_GET,$rs['m_fatcat']);
    page_footer();
    exit;
}

echo error_handle();

question_search_form();

question_list($_GET);
new_question($_POST,75);

page_footer();

function edit_answer($id) {
    global $_t;
    if ($_SESSION['user_id']>0 && $_SESSION['admin']>0) {
        $rs=mysql_query("SELECT * FROM `answers` WHERE `id`='".$id."'");
        if (mysql_num_rows($rs)==1) {
            $row=mysql_fetch_assoc($rs);
            echo '<form action="questions.php" method="post">
            <textarea name="ed_a_text">'.$row['a_text'].'</textarea>
            <input type="hidden" name="ed_a_id" value="'.$id.'" />
            <input type="submit" value="'.$_t['update'].'" name="update_answer" />
            </form>';
            page_footer();
            exit;
        }

function update_answer($post) {
    if (($_SESSION['user_id']>0 && $_SESSION['admin']>0) || ($_SESSION['user_id']>0 && is_last_answer_mine($post['qid'],$post['ed_a_id']))) {
        if ($post['ed_a_id']>0) {
            $rs=mysql_query("SELECT * FROM `answers` WHERE `id`='".$post['ed_a_id']."'");
            if (mysql_num_rows($rs)==1) {
                mysql_query("UPDATE `answers` SET `a_text`='".$post['ed_a_text']."' WHERE `id`='".$post['ed_a_id']."'");
            }

function edit_question($id) {
    global $_t;
    if ($_SESSION['user_id']>0 && $_SESSION['admin']>0) {
        $rs=mysql_query("SELECT * FROM `mesages` WHERE `m_id`='".$id."'");
        if (mysql_num_rows($rs)==1) {
            $row=mysql_fetch_assoc($rs);
            echo '<h2>Edit question</h2>
            <form action="questions.php" method="post">
            <table>
                <tr>
                    <td>'. $_t['headline'] .'</td>
                    <td><input type="text" name="ed_m_title" value="'.$row['m_title'].'" size="83" /></td>
                </tr>
                <tr>
                    <td valign="top">'. $_t['question'] .'</td>
                    <td><textarea name="ed_m_text" cols="80" rows="15">'.$row['m_text'].'</textarea></td>
                </tr>
                <tr>
                    <td><input type="hidden" name="ed_m_id" value="'.$id.'" />&nbsp;</td>
                    <td><input type="submit" value="'.$_t['update'].'" name="update_question" /></td>
                </tr>
            </table>
            </form>';
            page_footer();
            exit;
        }

function update_question($post) {
    if (($_SESSION['admin']>0 || $_SESSION['coadmin']>0 || ($_SESSION['user_id'] > 0) && is_last_question_mine($post['ed_m_id']))) {
        if ($post['ed_m_id']>0) {
            $rs=mysql_query("SELECT * FROM `mesages` WHERE `m_id`='".$post['ed_m_id']."'");
            if (mysql_num_rows($rs)==1) {
                mysql_query("UPDATE `mesages` SET `m_title`='".$post['ed_m_title']."',`m_text`='".$post['ed_m_text']."' WHERE `m_id`='".$post['ed_m_id']."'");
            }

function delete_answer($id) {
    if (($_SESSION['user_id']>0 && $_SESSION['admin']>0) || ($_SESSION['user_id']>0 && is_last_answer_mine($_GET['qid'],$id))) {
        $rs=mysql_query("SELECT * FROM `answers` WHERE `id`='".$id."'");
        if (mysql_num_rows($rs)==1) {
            mysql_query("DELETE FROM `answers` WHERE `id`='".$id."'");
        }

function delete_question($id) {
    if (($_SESSION['admin']>0 || $_SESSION['coadmin']>0 || ($_SESSION['user_id'] > 0) && is_last_question_mine($id))) {
        $rs=mysql_query("SELECT * FROM `mesages` WHERE `m_id`='".$id."'");
        if (mysql_num_rows($rs)==1) {
            mysql_query("DELETE FROM `mesages` WHERE `m_id`='".$id."'");
            mysql_query("DELETE FROM `answers` WHERE `a_m_id`='".$id."'");
        }

function add_answer($post) {
    global $_t;
    global $ns_static_url;
    $rs=mysql_query("SELECT * FROM `blocked_ip` WHERE `ip`='".$_SERVER['REMOTE_ADDR']."'");
    if (!mysql_num_rows($rs)>0) {
        if ((strlen($post['answer_text'])>0) && ($post['answer_text'] != ucfirst($_t['add_comment']))) {
            if ($_SESSION['user_id']>0) {
                $rs=mysql_query("INSERT INTO `answers` (`a_m_id`,`a_user_id`,`a_date`,`a_text`,`active`)
                VALUES ('".$post['answer_q_id']."','".$_SESSION['user_id']."','".time()."','".$post['answer_text']."','1')");
                update_answers_count($post['answer_q_id']);
                $rs1=mysql_fetch_assoc(mysql_query("SELECT * FROM `mesages` WHERE `m_id`='".$post['answer_q_id']."'"));
                if ($rs1['m_user_id']>0) {
                    $rs5=mysql_fetch_assoc(mysql_query("SELECT * FROM `users` WHERE `user_id`='".$rs1['m_user_id']."'"));
                    $aut=$rs5['user_name'];
                    $umail=$rs5['user_email'];
                }
                else {
                    $rs5=mysql_fetch_assoc(mysql_query("SELECT * FROM `guest_mesages` WHERE `m_id`='".$rs1['m_id']."'"));
                    $aut=$rs5['gname'];
                    $umail=$rs5['gmail'];
                }
                $row=mysql_fetch_assoc(mysql_query("SELECT `user_name` FROM `users` WHERE `user_id`='".$_SESSION['user_id']."'"));
                $url=$ns_static_url.'forum/questions.php?id='.$rs1['m_id'];
                $mail_text=stripslashes($_t['email_answered_question']);
                $mail_text=str_replace("[author]",$aut,$mail_text);
                $mail_text=str_replace("[user]",$row['user_name'],$mail_text);
                $mail_text=str_replace("[question_link]",$url,$mail_text);
                if ($rs1['m_user_id']<>$_SESSION['user_id']) {
                    send_mail($umail,$mail_text,$_t['email_answered_question_sub']);
                }
            else {
                // if (strlen($post['a_guest'])>2) {
                if ((strlen($post['a_guest'])>2) && username_exists($post['a_guest']) && ($post['a_guest'] != $_t['a_you_name'])) {
                    if (is_valid_email($post['a_email'])) {
                        $rs=mysql_query("INSERT INTO `answers` (`a_m_id`,`a_user_id`,`a_date`,`a_text`)
                        VALUES ('".$post['answer_q_id']."','".$_SESSION['user_id']."','".time()."','".$post['answer_text']."')");
                        $i_id=mysql_insert_id();
                        $ahash=random_string(20);
                        $rs2=mysql_query("INSERT INTO `guest_answers` (`a_id`,`hash`,`name`,`ip`,`amail`)
                            VALUES ('".$i_id."','".$ahash."','".$post['a_guest']."','".$_SERVER['REMOTE_ADDR']."','".$post['a_email']."') ");
                            echo mysql_error();

                        // $link=$ns_static_url.'forum/questions.php?akey='.$ahash;
                        // $mail_text=str_replace("[link]",$link,$_t['answer_approuve']);
                        // send_mail($post['a_email'],$mail_text,$_t['answer_approuve_subject']);

                        // $link = '<a href="'. $ns_static_url .'forum/questions.php?akey='.$ahash .'">'. $ns_static_url.'forum/questions.php?mkey='.$ghash .'</a>';
                        $link = $ns_static_url .'forum/questions.php?akey='.$ahash;
                        $mail_text=str_replace("[name]",$post['a_guest'],stripslashes($_t['question_approuve']));
                        $mail_text=str_replace("[link]",$link,$mail_text);
                        send_mail($post['a_email'],$mail_text,$_t['question_approuve_subject']);

                        $_SESSION['error'][0]=$_t['question_succes'];
                    }
                    else {
                        $_SESSION['error'][0]=$_t['msg']['error_reg_mail_nook'];
                    }
                else {
                    // $_SESSION['error'][0]=$_t['msg']['error_reg_name_lenght'];
                    $_SESSION['error'][0] = $_t['username_already_taken'];
                }
        else {
            $_SESSION['error'][0]=$_t['msg']['error_answer'];
        }

function add_new_question($post) {
    global $_t;
    global $ns_static_url;
    $rs=mysql_query("SELECT * FROM `blocked_ip` WHERE `ip`='".$_SERVER['REMOTE_ADDR']."'");
    if (!mysql_num_rows($rs)>0) {
        if (strlen($post['new_q_title'])<2 || $post['new_q_title']==$post['default_new_q_title']) {
            $_SESSION['error'][0]=$_t['msg']['error_q_name'];
            $error=1;
        }

        if (strlen($post['new_q_text'])<2 || $post['new_q_text']==$post['default_new_q_text']) {
            $_SESSION['error'][1]=$_t['msg']['error_q_text'];
            $error=1;
        }

        if ($post['the_fat_cat_q']<1) {
            $_SESSION['error'][2]=$_t['msg']['error_q_fatcat'];
            $error=1;
        }
        if ($post['new_q_points']=="custom") {
            $points=$post['new_q_custom_points'];
        }
        else {
            $points=$post['new_q_points'];
        }
            if ($_SESSION['user_id']>0) {
                if (($post['new_q_points']=="custom"  && $post['new_q_custom_points']>0 && $post['new_q_custom_points']<=200) || ($post['new_q_points'])>0) {
                    if ($error<>1) {
                        $rsa=mysql_fetch_assoc(mysql_query("SELECT * FROM `users` WHERE `user_id`='".$_SESSION['user_id']."'"));
                        if ($rsa['points']>=$points) {
                            $rs=mysql_query("UPDATE `users` SET `points`='".($rsa['points']-$points)."' WHERE `user_id`='".$_SESSION['user_id']."'");
                            $rs=mysql_query("UPDATE `users` SET `blocked_points`='".($rsa['blocked_points']+$points)."' WHERE `user_id`='".$_SESSION['user_id']."'");
                            $rs=mysql_query("INSERT INTO `mesages` (`m_user_id`,`m_date`,`m_title`,`m_text`,`m_fatcat`,`m_points`,`an`,`active` )
                            VALUES ('".$_SESSION['user_id']."','".time()."','".$post['new_q_title']."','".$post['new_q_text']."',
                            '".$post['the_fat_cat_q']."', '".$points."',0,1)");
                        }
                        else {
                            $_SESSION['error'][8]=$_t['msg']['error_ask_q_points'];
                        }
                else {
                    $_SESSION['error'][3]=$_t['msg']['error_points'];
                    $error=1;
                    }
                else {
                    if (!is_valid_email($post['q_user_email'])) {
                        $_SESSION['error'][6]=$_t['msg']['error_reg_mail_nook'];
                        $error=1;
                    }
                        if (strlen($post['q_user_name'])<2 || $post['q_user_name']==$post['default_q_user_name'] || !username_exists($post['q_user_name'])) {
                            $_SESSION['error'][5]=$_t['username_already_taken'];
                            $error=1;
                        }
                        if ($error<>1) {
                            $rs=mysql_query("INSERT INTO `mesages` (`m_user_id`,`m_date`,`m_title`,`m_text`,`m_fatcat`,`m_points` )
                            VALUES ('".$_SESSION['user_id']."','".time()."','".$post['new_q_title']."','".$post['new_q_text']."',
                            '".$post['the_fat_cat_q']."', '".$points."')");
                            $i_id=mysql_insert_id();
                            $g_hash=random_string(20);
                            $rs2=mysql_query("INSERT INTO `guest_mesages` (`gname`,`gmail`,`g_hash`,`m_id`,`ip`)
                            VALUES ('".$post['q_user_name']."','".$post['q_user_email']."','".$g_hash."','".$i_id."','".$_SERVER['REMOTE_ADDR']."')");
                            // $link = '<a href="'. $ns_static_url .'forum/questions.php?mkey='.$g_hash .'">'. $ns_static_url.'forum/questions.php?mkey='.$g_hash .'</a>';
                            $link = $ns_static_url .'forum/questions.php?mkey='.$g_hash;
                            $mail_text=str_replace("[name]",$post['q_user_name'],stripslashes($_t['question_approuve']));
                            $mail_text=str_replace("[link]",$link,$mail_text);
                            send_mail($post['q_user_email'],$mail_text,$_t['question_approuve_subject']);
                        }

function update_answers_count($msg_id) {
    $rs3=mysql_fetch_assoc(mysql_query("SELECT COUNT(*) as man FROM `answers` WHERE `a_m_id`='".$msg_id."' AND `active`='1'"));
    $rs4=mysql_query("UPDATE `mesages` SET `an`='".$rs3['man']."' WHERE `m_id`='".$msg_id."'");
}

function close_question($id) {
    global $ns_static_url;
    $rs=mysql_query("SELECT * FROM `mesages` WHERE `m_id`='".$id."' AND `m_user_id`='".$_SESSION['user_id']."' AND `closed`='0'");
    if (mysql_num_rows($rs)>0) {
        $rs2=mysql_query("SELECT * FROM `answers` WHERE `a_m_id`='".$id."'");
        if (mysql_num_rows($rs2)>0) {
            echo '<a href="'.$ns_static_url.'forum/questions.php?id='.$id.'&close_q='.$id.'" class="btn">Close question</a>';
            $_SESSION['close_q']=$id;
        }

function close_question_form($id) {
    global $ns_static_url;
    global $_t;
    $_SESSION['close_q']=$id;
    $rs=mysql_query("SELECT DISTINCT(`a_user_id`) FROM `answers` WHERE `a_m_id`='".$id."' AND `a_user_id`>0
        AND `a_user_id`<>'".$_SESSION['user_id']."' AND `active`='1'");
    if (mysql_num_rows($rs)>0) {

        echo '<h3>'. $_t['allocate_points'] .' (<a href="java script:;" onclick="PopWin(\''. $ns_static_url .'popup.php?page=allocate_points\',400,600,\'no\')">?</a>)</h3>
        <form action="'.$ns_static_url.'forum/questions.php" method="post">
        <table>
        ';
        while ($row=mysql_fetch_assoc($rs)) {
            $rs2=mysql_fetch_assoc(mysql_query("SELECT * FROM `users` WHERE `user_id`='".$row['a_user_id']."'"));

            echo '<tr>
                    <td align="right">'
                        .$rs2['user_name'].':
                    </td>
                    <td>
                        <input type="text" name="puid_'.$rs2['user_id'].'" value="0" size="4" /> '. $_t['point'] .'
                    </td>
                </tr>';
        }
        echo '<tr>
                <td align="right">
                    '. $_t['allocate_points_to_myself'] .':
                </td>
                <td>
                    <input type="text" name="pointd_for_me" value="0" size="4" /> '. $_t['point'] .'
                </td>
            </tr>
            <tr>
                <td>&nbsp;</td>
                <td>
                    <input type="submit" value="'. $_t['allocate_points_btn'] .'" name="close_question" class="btn" />
                </td>
            </tr>
        </table>
        </form>';
    }

ob_end_flush();
?>
Avatar billede herberth Juniormester
19. juni 2015 - 18:56 #1
Spørgsmålet lukkes da funktionen åbenbart virker for alle andre end lige netop mig og mine email adresser - kan være fordi de allesammen er "syltet ind i hinanden" og styres via Gmail - Og at Gmail således ikke vil sende mail til den samme konti hvorfra mailen sendes - hvis det altså giver nogen mening!

Nå men under alle omstændigheder så virker det nu og spørgsmålet lukkes derfor.