Avatar billede MolleDK Nybegynder
06. juni 2015 - 15:52 Der er 2 kommentarer

Installasionsproblemer med windows 7

Når jeg prøver at installer windows 7 får jeg en fejl og den hedder Fejlkode 0x80070570
Det er 2 hele nye hdd som jeg prøver at installer windows på wink-humørikon En 120 GB SSD og en 250 GB SSD
Min computer er.:
MB.: Gigabyte G41M-COMBO
2x2 GB ram af mærke Crucial pc2
1 hdd Kingston 120 SSD GB
1 hdd Samsung 250 SSD GB
Håber at der er nogle der kan hjælpe mig
Avatar billede jensenjs Juniormester
06. juni 2015 - 17:38 #1
Der er to her der har haft samme problem ig brugt samme løsning på problemet.
Det handler om i begge tilfælde ikke at genstarte men geninstallerer.

Jeg har ikke selv mødt dette problem.

Denne:
http://forums.bit-tech.net/showthread.php?t=177488

When you see the error "0x80070570 can't access files" on install click --> OK ---> you will be returned to the "Install Now" startup screen and - WITHOUT REBOOTING - just re-start the install.

OG

Denne:
http://www.sevenforums.com/installation-setup/34736-0x80070570-error-code-install-one-easy-solution.html
When you see the error "0x80070570 can't access files" on install click --> Cancel ---> you will be returned to the "Install Now" startup screen and - WITHOUT REBOOTING - just re-start the install.

Second time round it went smooth as clockwork and installed fine.
Avatar billede Streamtvgoals Nybegynder
08. juni 2015 - 04:14 #2