Avatar billede hardyc Nybegynder
11. maj 2015 - 14:46 Der er 2 kommentarer

Min harddisk er ved at stå af

Min HD kontrol siger min HD er ved at stå af:

Der er fornylig allokeret 14568 fejlbehæftede filer, hvorfor
HD helbred er på 66% hvad gør jeg er det virkeligt så alvorligt?

PC er Levonovo købt for et år siden, og kører med NORTON 360

Hilsen Hardy
Avatar billede oy-bsj Nybegynder
11. maj 2015 - 14:49 #1
Hej Hardy

Du starter i hvert fald med at tage en backup - hvis du ikke allerede har gjort det

Og så er det ellers til rep. med computeren - hvis det er en almindelig (ikke SSD) harddisk, så er det ikke usædvanligt at de får skader som følge af stød, slag og bump

Mvh:
Brian
Avatar billede hardyc Nybegynder
14. maj 2015 - 09:16 #2
Jo har taget Back up, men pc har aldrig været ude for stød og ligende, så forstår ikke de fejlbehæftede filer er fremkommet ? kan de ikke fjernes på en eller anden måde ?