Avatar billede Gremlinn Nybegynder
28. april 2015 - 15:32 Der er 2 kommentarer

Hjælp til at finde sang - Dance-Tech

Hej Musik elskere.

Jeg har forgæves forsøgt at finde en ældre dance/techno nummer.

Jeg har fundet en sang der minder utrolig meget om det, men den rammer stadigvæk ikke helt plet.

1.10 min inden i denne sang begynder beatet.

Det beat jeg søger kan være remixed, for jeg husker det med lidt mere power og tempo.

https://www.youtube.com/watch?v=0v3btJ2Z6ZM

De bedste hilsner,

Gremlinn
Avatar billede human900 Nybegynder
28. april 2015 - 17:37 #1
Hejsa
Prøv at søge The Hitmen - Young And Free (Club Mix)
God surfing ;0)
Avatar billede Gremlinn Nybegynder
28. april 2015 - 18:54 #2
Dammit, den er godt nok tæt på. Jeg husker den som lidt lysere i tonerne når tempoet går op i omkvædet. Og måske der har været en kvinde inde over. Jeg kan slet ikke genkende de første par minutter af sangen.