Avatar billede Slettet bruger
08. april 2015 - 21:58 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hjælp til valg af bærbar.

Hej folkens.

Jeg skal have mig en ny bærbar som hovedsageligt er til skole brug, men også til casual gaming, og håber der er nogle der kan hjælpe, da det er første gang jeg skal investere i en helt ny pc :)
Jeg vil gerne kunne spille BF4 online, olign. men ved ikke om det er muligt indenfor budgettet som er absolut max 9000, aller helst 8000 da en ny cykel også er undervejs.

Hardware krav:
13,3-15,6"
i5/i7
4 gb RAM (Gerne mere, eller en tom slot)
Dedikeret grafik
Min 320 GB harddisk (gerne 500+)
Under 2,2 kg

Ydelseskrav:
Battlefield 4 og lignende (har ikke behov for max/ultra settings)
Hurtig opstart
Lang batteritid (ala.  5-6 timer)

Jeg ved ikke så meget om hardware vs. ydelseskravene, så er jeg for optimistisk ifht. budget, så sig endelig til!

På forhånd tak for hjælpen!
Avatar billede Jengin Nybegynder
09. april 2015 - 15:15 #1
https://www.komplett.dk/lenovo-y50-70-156-full-hd/824480#!tab:extra

Den har min lillebror lige købt til netop det samme formål og det har ingen problemer været med den. bare lad vær med at installere alt for mange spil :D
Den kan køre alle spil dog ikke på ultra men det er jo også fint når du kun skal spille casual :D
Avatar billede Slettet bruger
25. juni 2015 - 17:56 #2
dd