Avatar billede winjounior Nybegynder
20. august 2001 - 07:28 Der er 5 kommentarer

OS på server...

Jeg skal lave et program der surfer på forskellige ip\'er og tjekker deres OS... men nogen foreslag til hvordan jeg finder deres ip\'er? Findes der en webpage der kan gøre det eller..?
Avatar billede limemedia Nybegynder
20. august 2001 - 07:32 #1
Du kan jo starte fra den ene ende 1.1.1.1 og loope igennem til 255.255.255.255 *g*
Avatar billede vistodk Nybegynder
20. august 2001 - 07:57 #2
hvis du kører win2000 server med Active directory, kan du se det hele inde i \"Computers and users\"
Avatar billede victor44 Nybegynder
20. august 2001 - 08:24 #3
Er det noget som skal ske på et lokal net eller er det på internettet.
Hvis det er på internettet kan du forberede dig på problemer, det er ikke alle der er lige meddelsomme og ikke alle der synes at det er sjovt at folk \'kigger\'.

LuF
Avatar billede bbs Nybegynder
20. august 2001 - 08:41 #4
<p align=\"center\"><font size=\"2\" face=\"Verdana\">Du bruger:</font></p>
<p align=\"center\"><p align=\"center\"><font size=\"2\" face=\"Verdana\"><Script><!--

document.write(navigator.appName + \" \" + navigator.appVersion);
//--></Script>
Avatar billede victor44 Nybegynder
04. september 2001 - 07:10 #5
Sker der noget ?