Avatar billede gurumaster Nybegynder
20. august 2001 - 00:09 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Easy CD Creator 5

Hejsa!
Jeg har netop installeret Easy CD Creator 5.01 platinium.
Almindelige data cd\'ere vil gerne kopieres men lyd cdére nægter den at kopiere.
Inde i Sound Stream prg. Kommer den med denne fejl: \"Read audio timeout\" når jeg vil tilføje et nr. til playlisten.
I CD Copier programmet begynder den at læse det første tracks, og låser sig derefter fast...
-Hjælp..
Avatar billede gurumaster Nybegynder
20. august 2001 - 00:24 #1
Forresten:
En systemtest med en musik cd\'er kan den heller ikke udføre. Den begynder at teste men når den kommer til 87 % stopper den og skriver : Read audio timeout.
Test med alm. data cd\'ere virker fint.
Avatar billede gurumaster Nybegynder
20. august 2001 - 00:25 #2
Og...
Target drevet er et ældre Mitsumi FX240 som før virkede perfekt sammen med Cd creator 3.2-
Avatar billede fanta Nybegynder
20. august 2001 - 04:13 #3
har du prøvet at opdatere driver?
Avatar billede gurumaster Nybegynder
20. august 2001 - 09:06 #4
fanta > Nej det har jeg godt nok ikke.
Skulle det virkeligt være nødvendigt når programmet
er sprit nyt ?
- Jeg vil ihvertfald forsøge.
.-)
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
20. august 2001 - 11:57 #5
Der er slet ikke sikkert at din brænder kan køre med version 5.01 platinium

På siden:
http://www.roxio.com/en/jhtml/cdrdatabase/supportedrecorder.jhtml?id=3
kan du finde ud af hvilken nyeste version din brænder fungerer med.

Skulle den kunne, er der forslag til hvad der kan gøres for at afhjælpe situationen
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
20. august 2001 - 12:01 #6
Du bliver måske nødt til at køre med version 4.0
Avatar billede gurumaster Nybegynder
20. august 2001 - 14:33 #7
Jeg har hentet en opdatering fra Roxi som skulle opdatere til V502a.
Men når jeg prøver at installere opdateringen skriver den:
The update has been canceled
No qualified product can be detected.
---Underligt...
eric-pedersen > brænderen fungerer fint når man brænder almindelige data cd\'ere.
Problemmet ar, at der ikke kan læses fra source cd romen.....
Mystisk...
Avatar billede gurumaster Nybegynder
20. august 2001 - 14:35 #8
P.S.
Og det er kun almindelige audip cd\'ere den ikke vil læse.Den begynder at læse tracl 1, og går så i stå...
.-(
Avatar billede gurumaster Nybegynder
22. september 2001 - 20:29 #9
Ok. jeg opgiver og lukker spørgsmålet