Avatar billede filipph789 Nybegynder
15. marts 2015 - 08:22 Der er 2 kommentarer

Jeg skal til at købe gamer bærbar. Er det rigtigt at man skal holde sig fra at købe fra fønikscomputer (F.computer

Er det rigtigt at man ikke skal købe fra dem???
Avatar billede Slettet bruger
15. marts 2015 - 08:38 #1
https://dk.trustpilot.com/review/www.fcomputer.dk

nu er det sådan med bedømmelser at det kun er dem der er meget tilfreds eller utilfreds eller andet der gider anmelde køb

så tag alt det med ro

selv om der skulle være en smutter imellem som sikkert ikke helt kan undgås må der vel være grobund for at handle hos dem

er ikke vidende om at det skulle være et dårligt sted

kan sagtens selv finde på at få samlet pc der da jeg ikke længere gider det selv

m.v.h
Avatar billede dooh Nybegynder
17. marts 2015 - 15:07 #2
Jeg har tidligere købt computer derfra, og har absolut ingen problemer haft.