Avatar billede Computerfreak Nybegynder
11. marts 2015 - 08:43 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Installering af hardisk

Skal udskifte hardisk på stadionær pc, men har aldrig prøvet det før!
Man kan vel ikke bare sætte den til og så fungerer den ??
Vil gerne ha udførlig brugsanvisning hvis er
Avatar billede delakuer Nybegynder
11. marts 2015 - 12:30 #1
Du burde faktisk kunne sætte den til og så virker den. Hvis du skriver at den skal udskiftes, så er det jo bare at tage de stik fra den gamle og sætte i den nye. Så er harddisken jo bare helt blank og du skal installere operativsystem på dem ved opstart. Hvis du har en anden HDD med operativsystem ka du også bare tilslutte den, og tænde computeren, så vil du skulle formatere harddisken før brug. Men det er lige til faktisk :)
Avatar billede Computerfreak Nybegynder
11. marts 2015 - 13:40 #2
Tak skal du ha, det prøver jeg. så er det bare lige hvordan jeg gir dig point :o)
Avatar billede MADOlsen Forsker
11. marts 2015 - 13:53 #3
#2 Ikke sådan der i hvert fald. Kan se, at du også gav dig selv point, første gang du skulle afslutte et spørgsmål:
http://www.eksperten.dk/spm/1000218

Du kunne med fordel læse lidt i FAQ'en:
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3-1
Avatar billede delakuer Nybegynder
11. marts 2015 - 17:54 #4
Du gør det ved at jeg skal give et svar, og så ka du acceptere mit svar, men jeg overlever nok de 30 point :)