Avatar billede mogenseliseholm Nybegynder
06. marts 2015 - 21:41 Der er 1 løsning

Yousee play/viaplay og vpn

Hej

Jeg har en lille server kørende med windows server 2008r2, som jeg kan lave vpn (PPTP) til og kan sagtens logge ind og gå på nettet via vpn forbindelsen. Jeg kan dog ikke bruge viaplay og yousee play, og min tanke med at have vpn er at kunne bruge viaplay og yousee play når jeg er på ferie i udlandet o.s.v. Er der nogen der kan hjælpe med hvad jeg skal gøre for at det til virke?

mvh

Mogens
Avatar billede puren Ekspert
17. marts 2015 - 14:48 #1
Hvis du kun skal bruges den vpn hvad så med at bruge noget software som er lavet til formålet som pfsense?