Avatar billede eyvind Seniormester
01. marts 2015 - 11:24 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Browser version er ikke god nok

Lenovo Tablet med Android 4.2
Jeg har fået tilsendt en mail:
Gmail og medfølgende map fra Google drev

Kortet kan vises men der meldes om en udgået browser, og at den skal opgraderes.

Jeg aner ikke hvilken browser det er og ved heller ikke hvordan jeg opgraderer til en suporteret browser som den mangler.

Ps. Jeg håber det er forståeligt. :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
01. marts 2015 - 12:41 #1
Er det ikke Chrome der er browser på sådan en? Den burde kunne opdateres.
Er der ikke noget automatisk opdatering af de programmer (apps) der ligger på den, når den er på nettet?
Avatar billede eyvind Seniormester
01. marts 2015 - 13:37 #2
Jeg har flere browsere på den tablet, som jeg selv har hentet.
Crome er en af dem.
Der er også en medfølgende browser som jeg ikke kender navnet på.
Det er måske den ukendte browser som ikke er god nok til at håndtere Google mail osv.
Jeg har prøvet at lede efter den browser-app i google play, uden held.
Avatar billede 220661 Ekspert
01. marts 2015 - 13:51 #3
Kan man ikke administrere hvilken browser man ønsker at bruge som standard?
Avatar billede 220661 Ekspert
01. marts 2015 - 13:57 #4
Har du ikke i indstillinger noget der hedder apps, der viser en liste med dem, og når du trykker på dem kan du deaktivere  disse?
Prøv at se om du kan finde den browser som der er for gammel og se om du kan deaktivere den.
Avatar billede 220661 Ekspert
01. marts 2015 - 14:01 #5
Eller se om du kan vælge Chrome og gøre den som standard browser.
Avatar billede eyvind Seniormester
01. marts 2015 - 14:50 #6
Under apps kan jeg se 5 browsere men ikke den som jeg tror driller.
jeg kan ikke gøre nogen til standard.
Avatar billede eyvind Seniormester
01. marts 2015 - 15:01 #7
Nu prøvede jeg at lægge min gmail ind i Firefox, stadig via google webmail
og der kom ingen fejlmelding.
Desværre kan jeg ikke finde den medfølgende browser.
Avatar billede 220661 Ekspert
01. marts 2015 - 15:21 #8
Ok. Har desværre ikke mere lige nu at byde ind med. Håber du kan få rettet det så det virker.
Avatar billede eyvind Seniormester
03. marts 2015 - 12:57 #9
220661
Jej tror det var Chrome som lavede vrøvl - så hvis du lige lægger et svar til afslutning.
Avatar billede 220661 Ekspert
03. marts 2015 - 17:09 #10
Ok og tak for det :-)