Avatar billede jhh Nybegynder
18. maj 1999 - 13:00 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvad sker der på subnet.dk

Serveren er snart mere nede end den er oppe.

Er der nogen der ved hvad der sker?
Avatar billede cyberesben Nybegynder
18. maj 1999 - 13:09 #1
hmmm prøv at høre dem ad hos subnet...

du kunnne f.eks. skrive til admin@subnet.dk og spørge hvad der skete...

ellers er der ikke andet at gøre end at vente
Avatar billede jhh Nybegynder
18. maj 1999 - 13:26 #2
Den tænkte du forhåbentligt ikke længe over.
Avatar billede sirius Nybegynder
18. maj 1999 - 13:38 #3
Jeg har det samme problem mine ASP scripts virker ikke mindste 3 gange om ugen men alle de andre sider virker. Det er fandme irriterende...
Avatar billede jhh Nybegynder
18. maj 1999 - 13:47 #4
I går morges og i aftes var der overhovedet ikke kontakt til http://subnet.dk - og det er det samme lige nu.

Serveren svarer hvis man ping'er den, men http- og ftp-serverne svarer ikke.

Det bliver i hvertfald ikke foreløbigt at jeg opgraderer til et webhotel.
Måske skulle man hellere pakke sine filer og smutte...
Avatar billede jumper Nybegynder
18. maj 1999 - 16:18 #5
jhh, det er måske NETOP på tide at opgradere til et webhotel.

subnet.dk er jo en gratis tjeneste, og dermed kan du ikke stille nogen krav overfor dem angående oppetid, eller om dit asp, perl eller cgi kan fungere på deres server.

Hvis du er utilfreds med deres tjenester, er der jo tusindvis af andre tjenester, der tilbyder det samme.

Mit råd: Opgrader til et normalt webhotel hos en anden webhoteludbyder. Med dit eget domæne kan du nemlig GODT stille krav overfor udbyderen :)

/Thor
Avatar billede jhh Nybegynder
19. maj 1999 - 10:16 #6
Jeg tænkte nu nærmere på at jeg var glad for at jeg ikke havde opgraderet til et webhotel hos subnet - det tilbyder de nemlig også.
Problemet er at de uheldigvis bruger samme server til betalende og ikke betalende kunder...
Avatar billede bug Nybegynder
27. maj 1999 - 13:26 #7
De har haft problemer, men alt ser ud til at køre nu. Mon ikke de har adskilt deres gratis/betalende kunder nu ;-)

/BuG\
Avatar billede jhh Nybegynder
27. maj 1999 - 13:33 #8
bug, ja jeg følger også selv med på http://subnet.dk ;-) og ja, indtil videre ser ud til at det kører, men lad os nu se hvor længe.

Til gengæld tror jeg ikke de har adskilt gratis/betalende kunder - men "who cares", jeg har bestilt webhotel og domæne andet steds!

Efter som man tilsyneladende ikke kan slette et spørgsmål (eller er det bare mig?), så får du hermed pointene.

/jhh