Avatar billede timelord Nybegynder
19. februar 2015 - 16:13 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke få Joomla side til at køre

Jeg har en kunde som tidligere har haft en webshop lavet i Joomla.
Nu er siden flyttet til et nyt webhotel og kunden har bedt mig om at hjælpe med at få siden til at virke.

Siden starter op men der vises kun en blank side.
Siden er ikke aktiv på DKHostmaster endnu, men kan ses på http://mobelmaster.dk.linux32.unoeuro-server.com

Domænet er www.mobelmaster.dk

Er der noget her der har en ide om havd der kan være galt eller er der nogen der mener de kan hjælpe og som ikke koster en herregård.

Jeg har desværre ikke ret meget erfaring med Joomla.
Wordpress er mit område.
Avatar billede moddi100 Seniormester
19. februar 2015 - 23:23 #1
Der sker en eller anden PHP-fejl, men da visning af fejl er slået fra, kan du ikke se den.

Enten kan du i UnoEuros kontrolpanel finde en liste over vej, ellers kan du i config-filen rette til, så der anvendes "DEBUG" mode. Altså så fejl vises.
Avatar billede timelord Nybegynder
19. februar 2015 - 23:38 #2
Mener du settings.php når du siger config-filen?

Hvad skal jeg eventuel skrive i settings.php?
Avatar billede moddi100 Seniormester
19. februar 2015 - 23:42 #3
nej configuration.php skulle du gerne have
Avatar billede timelord Nybegynder
20. februar 2015 - 00:02 #4
Den er ikke i roden.
Kan den ligge andre steder?
Avatar billede timelord Nybegynder
27. marts 2015 - 08:27 #5
Svare selv