Avatar billede Videotech Praktikant
18. februar 2015 - 18:07 Der er 2 kommentarer

Optage DR2 fra skærmen.

Hej kære experter.
Jeg står og skal bruge en stump video og lyd fra dette DR2 klip til en tale.
http://www.dr.dk/tv/se/dr2-morgen/dr2-morgen-154
Jeg har prøvet flere programmer, men intet vil virke for mig - er det muligt at få det ned på harddisken som et eller andet videoformat der kan redigeres i ?
Jeg bruger Windows-7 og har Chrome, Firefox, Explorer mm.
Avatar billede claes57 Ekspert
18. februar 2015 - 18:19 #1
du kan vise det på en full-hd skærm, og lade din telefon/tablet filme skærmen (kun til privat brug). Hvis du vil have noget fra udsendelsen til prof brug, eller i original kvalitet, så kontakt DR.
Avatar billede Videotech Praktikant
18. februar 2015 - 18:33 #2
Det bliver er skod løsning, hvis det skal optages fra skærmen.
Nu er det til et privat arrangement, så jeg har ikke lige tænkt mig at bruge flere tusinde kroner på et 10 sekunders klip.

Spørgsmålet er låst og kan ikke besvares