Avatar billede ullach Novice
17. februar 2015 - 09:12 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Ukendt netværksenhed

Jeg  skulle overføre foton fra min Windows Phone da der  pludseligt dukker  et billede (?) af en Doro smartphone op på skærmen og noget andet som jeg ikke nåede at se inden det forsvandt.( i denne computer) Nåede at tage et billede af Egenskaber for Liberto820_S01B (Doron)-med en MAC -adresse.
Jeg har Yousee internet med Netgear router-chrome browser  ,sikret netværk med kode.Windows 8,1 64 et eller andet.
Var det naboen der var på besøg?
Føler mig ikke tryg.
Mvh
Ulla
Avatar billede Slettet bruger
17. februar 2015 - 10:40 #1
TDC blander kundekonti sammen i deres rod af en database, det er muligt du har fået nogle data fra en anden yousee kunde :)
Avatar billede Slettet bruger
17. februar 2015 - 10:41 #2
skift dit password, og kontakt TDC og fortæl at nogle andres billede kom frem!
Avatar billede ullach Novice
17. februar 2015 - 17:57 #3
Tak for svar. Har idag ktk Yousee-og skiftet password og navn på netværk.
Håber det ikke sker igen, men jeg vil holde øje.. :-)
Samtidigt så skiftede jeg antivirusprogram, som scannede min router,hvor det fremkom at mit brugernavn og passsword var "svage" og nemt for en hacker at komme ind... Det var ikke detsamme pw og navn på netværket som jeg  har... hvad er det for et  brugernavn og pw til rotern? Kan ikke huske at jeg har haft muligheder or at ælge noget til den...

vh
Ulla
Avatar billede Slettet bruger
18. februar 2015 - 00:56 #4
svar
Avatar billede ullach Novice
18. februar 2015 - 07:24 #5
Hvad betyder svar?
Avatar billede Slettet bruger
18. februar 2015 - 09:41 #6
jeg har givet et svar du kom videre med, så skal du acceptere det for at give mig point :) og så bliver tråden lukket - så kan andre se hvordan et problem blev løst.
Avatar billede Slettet bruger
18. februar 2015 - 09:42 #7
kommentarer er bare snak for at komme frem til noget :)