Avatar billede toyotahiace Nybegynder
19. august 2001 - 19:52 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Excel: Flytte rækker fra et ark til et andet, automatisk.

jeg skal bruge en metode til at kopiere specifikke rækker fra et regneark til et andet.
Men de rækker der skal flyttes er forskellige fra gang til gang, og afhængige af om der er indtastet noget i een af reference cellerne.
Kan man lave en makro til det, og hvordan? (forslag)
Regnearket som skal kopieres, er en fast \"skabelon\", hvorfra kun enkelte af rækkerne skal bruges, dog forskellige fra gang til gang, og flyttes til et \"print ud\" ark.
19. august 2001 - 20:00 #1
Der skal laves en makro til formålet, og der skal flere helt specifikke oplysninger frem, før den kan laves. Men så skulle det heller ikke være noget problem. Jeg har brugt teknikken i flere programmer.

// www.win-consult.com
Avatar billede toyotahiace Nybegynder
19. august 2001 - 20:08 #2
det drejer sig om at een række med data f.eks. A5:F5 skal overflyttes til et \"print ud\" ark, men kun hvis data i celle f.eks. B5 er forskellig fra 0 (nul).
Avatar billede toyotahiace Nybegynder
19. august 2001 - 20:39 #3
Er der ikke andre der har lyst til at svare på dette?
19. august 2001 - 21:12 #4
Nok ikke nu, når du allerede har accepteret mit svar...., det skal du nok vente med, til du har et acceptabelt svar, hvilket mit ikke var. Men jeg skal nok give dig et lidt senere.