Avatar billede bamfan Nybegynder
19. august 2001 - 19:37 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

clan logo

er der nogle der gider lave son et top logo som www.onside.dk der skal stå
THN the hardcore n00bs  og det skal være noget militær noget med nogle CS soldater på..

håber virklig der er nogle der kan hjælpe
Avatar billede bamfan Nybegynder
19. august 2001 - 19:50 #1
gider i godt skrive hvis i vil prøve og lave et
eller er i gang med og lave et
Avatar billede trivial Nybegynder
19. august 2001 - 19:52 #2
Rolig nu:-)))
Avatar billede bamfan Nybegynder
19. august 2001 - 20:10 #3
ja jeg ved godt det tager lang tid
Avatar billede lenka Nybegynder
19. august 2001 - 20:16 #4
Jeg vil også gerne gøre et forsøg, men det bliver først senere i aften!
Avatar billede lenka Nybegynder
19. august 2001 - 21:52 #5
Jeg har lavet denne her, men er ikke sikker på om den ligner for meget + jeg ved godt den ser lidt kantet ud..
men hvad synes du?

http://abel.erichsen.com/other/cs.jpg
Avatar billede trivial Nybegynder
19. august 2001 - 22:28 #6
Jeg laver ikke et:-(
Avatar billede trivial Nybegynder
19. august 2001 - 22:29 #7
lenka-> Synes den er fed:-) Hvissssss, du fjernede kanterne!
Avatar billede lenka Nybegynder
19. august 2001 - 23:10 #8
Ok, nu lykkedes det vist at fjerne kanterne:
http://abel.erichsen.com/other/cs.jpg
Avatar billede trivial Nybegynder
19. august 2001 - 23:27 #9
lenka-> Nu ligner det noget var:-) Nu vil jeg ikke være efter dig, men der mangler et lille stykke af spidsen i venstre side, også er der en lang streg øverst:-) Gid jeg kunne lave det godt som dig, jeg kan slet ikke finde udaf at bruge photoshop... og kan slet ikke finde nogle bøger om det!

Trivial
Avatar billede trivial Nybegynder
19. august 2001 - 23:28 #10
Mit forsøg var slet ikke så flot som dit!
Avatar billede lenka Nybegynder
19. august 2001 - 23:44 #11
trivial >> du skal have tak for kommentarerne :) Jeg har nu endnu engang rettet samme billede efter dine rettelser. Men mangler jo stadig feedback fra bamfan ;)

Jeg bruger faktisk ikke photoshop, jeg bruger GIMP ( www.gimp.org ), da jeg sidder på linux. Men det indeholder jo sådan set samme funktionaliteter.

Jeg synes da at du kan finde en del gode bøger om PS på amazon.. men de kan være lidt dyre :) Jeg har en GIMP for Linix Bible, men jeg bruger den faktisk ikke særlig meget.. mens artikler på nettet, dem lærer man meget af!
Avatar billede trivial Nybegynder
20. august 2001 - 00:03 #12
Nu ser det fedt ud, og tak for henvisningen til amazon.dk:-)
Avatar billede bamfan Nybegynder
20. august 2001 - 11:03 #13
det er s*** foldt

kan du ikke skrive et par link til nogle af de artikler på nettet du skriver om

jeg har ikke flere point du kan få for det men håber du lige gider

her er dine point
Avatar billede lenka Nybegynder
20. august 2001 - 11:20 #14
Avatar billede bamfan Nybegynder
20. august 2001 - 11:26 #15
tak
Avatar billede bamfan Nybegynder
20. august 2001 - 17:33 #16
er der en der kan lave denne bavgrund der på i stedet for en hvid

http://www.exse.subnet.dk/back-090.gif

pleas hjælp i skal nok få nogle point når jeg har nogle
Avatar billede lenka Nybegynder
20. august 2001 - 18:39 #17
Vil du ikke hellere have logoet med gennemsigtig baggrund så?
Så kommer det til at se sådan ud når du lægger det op mod din baggrund:

http://abel.erichsen.com/other/cs.html

Du kan bare hente billedet derfra.
Avatar billede bamfan Nybegynder
20. august 2001 - 18:58 #18
takker tusen gang              jeg står i stor gæld til dig Lenka