Avatar billede olberd Nybegynder
17. januar 2000 - 23:00 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

GEnets hjemmeside

Vi mangler stadig at fylde siden med noget tekst, og tilmeldingssystemet er lidt grimt.

Det jeg gerne vil have et par kommentarer på er selve designet og farvevalget, osv.
Avatar billede olberd Nybegynder
17. januar 2000 - 23:01 #1
UPS, hjemmesiden er:
www.infogrindsted.dk/f/ge-net
Avatar billede the-king Nybegynder
17. januar 2000 - 23:03 #2
fed side
Avatar billede Slettet bruger
18. januar 2000 - 01:19 #3
Avatar billede Slettet bruger
18. januar 2000 - 01:31 #4
Design: Selve rammerne omkring siten ser rimelig godt ud. Måske kunne et smart rapt Logo øverst til venstre gøre underværker ved helheden af siden.

Navigation: Noget tung i load af StartSide, men herefter rimelig kvikt.

Indhold: Ikke meget at byde på. Er der noget program? Bliver der præsenteret nogle nyheder?, Sker der andre interessante ting. Skal man selv have Cola med o.s.v.

Karakter:8 på 13
Avatar billede zane Nybegynder
19. januar 2000 - 00:48 #5
Farver: ok
Navigationen er da ok, men rimeligt kedeligt. Overvej da at bruge det runde "display" lidt mere kreativt, frem for blot at vise et ? ved hvert menupunkt.

Der er for meget "grums" ved jeres logo.
Hvorfor skriver i GEnet.DK, når siden ikke ligger der, og jeg har i øvrigt lige købt domænet ;-)

Indholdet er noget tyndt, og designet batter heller ikke rigtigt, (læs: for kedeligt, for brugt, for uoriginalt)

karakter 6@10

~zane~
Avatar billede fico Nybegynder
19. januar 2000 - 08:42 #6
Fed side, men tilmeldingssiden er grim, altså din burgte have baggrund og sættes lidt bedre op.
Baggrundsfarven uden om GEnet.dk er ikke pæn, jeg vil give dig 6@13
Avatar billede the-king Nybegynder
30. januar 2000 - 00:58 #7
nu er der kommet lidt mere indhold på siderne, men der er stadig grums.

der mangles også et logo, men elles syndes jeg det ser godt ud
Avatar billede dar Nybegynder
09. februar 2000 - 22:42 #8
bgfarven i den midterste frame er da stadig GRIIIIIIIM(!) og den nederste frame kunne man godt tømme HELT for skrammel, resten af siden er meget pæn

5@13 - hvís anden bg: 8@13
Avatar billede reflex Nybegynder
09. februar 2000 - 23:44 #9
Fik du aldrig et nyt logo til siden?
Avatar billede olberd Nybegynder
05. maj 2000 - 13:44 #10
Tester lige hvordan eksperten reagerer ved lange strenge:

fldskjflskjflkdjsalkajflkjasdlksjdflsjdalkjfalækjfsdljfdaslkjalkfdjlfdsjalfsdjlkasjælkfdsjlsdajælskjldsjldjsaljalfdjkasdlkjdsaljafsdlkjsdalkjsdalkajsdlkjsdlkæjsdalkjasdflkjsdælsjadflsdfjlaksjlkfsdjaljfsda
Avatar billede tomsommer Juniormester
05. maj 2000 - 16:54 #11
HA! Sikke en side

Hej Henrik