Avatar billede kasperth Juniormester
22. januar 2015 - 11:12 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

ændre baggrundsfarve til lysegrå for rækker hvor tekst i kolonne A står med fed

Hej alle,

Jeg mangler en macro, som kan ændre baggrundsfarven på alle rækker, hvor teksten i kolonne A står med fed. (det er totaler, som let skal kunne trækkes ud.)

Er den ligetil?
22. januar 2015 - 11:18 #1
Hvad genererer den fede skrift?
Er den valgt manuelt eller.....?
Avatar billede kasperth Juniormester
22. januar 2015 - 11:22 #2
Det er systemudtræk, hvor opsætningen gør, at subtotaler kun kan identificeres ved at de står med fed.
22. januar 2015 - 11:23 #3
Sub MarkerRaekkerMedFed()
    Dim c As Range
    For Each c In Range("A1", Range("A" & Rows.Count).End(xlUp)).Cells
        If c.Font.Bold = True Then
            c.EntireRow.Interior.ColorIndex = 15
        End If
    Next
End Sub
Avatar billede kasperth Juniormester
22. januar 2015 - 12:13 #4
den virker... takker og post et svar så får du lidt point...
22. januar 2015 - 12:21 #5
super