Avatar billede eyvind Seniormester
06. januar 2015 - 19:15 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Samsung galaxy s4 mini

Jeg har ikke købt telefonen endnu, men har været inde og kigge i manualen.
Det jeg mangler at kunne finde, er en mulighed for at telefonen tænder/blinker med et lys eller lignende når den har registreret et opkald eller SMS og bliver ved indtil jeg kvitterer ved at åbne telefonen.
Jeg har allerede en DORO telefon som gør det.
Så inden jeg køber denne Samsung, ville det være rart at vide om den kan og hvordan.

Evt et råd om andre telefoner kan gøre det, altså i samme prisleje. :-)
Avatar billede MADOlsen Forsker
07. januar 2015 - 09:20 #1
Der er ingen lysdiode på den, så umiddelbart nej.

Men ved ikke om man evt. kan finde en app, der f.eks. kan blinke med blitzen ved opkald, sms osv.
Avatar billede eyvind Seniormester
07. januar 2015 - 09:42 #2
Ok tak, men jeg kunne heller ikke finde noget om det efter at have gennemgået hele manualen på nettet.
Min nabo har en S5 som kan gøre det med en lille blå diode, men den er alt for stor til mit brug.
Jeg prøver at finde en anden smartphone som kan.

Så hvis du vil lægge et svar.
Avatar billede MADOlsen Forsker
07. januar 2015 - 10:30 #3
Jeg købte en før jul, og det er også en af de få ting, der generer mig ved den.

Ærgeligt, det er ellers en rigtig god mobil til prisen (især når Elgiganten presser prisen).