Avatar billede Acerlap Nybegynder
06. januar 2015 - 06:18 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Fjerne sprogpakke opdatering

På min computer (W7 sp1 64) ligger der 34 sprogpakker som valgfri opdatering,
de har nu ligget der et par mdr.
http://peecee.dk/upload/view/446311/full

jeg er lidt i tvivl om hvad jeg kan bruge dem til,
computeren fungerer,- og viser (tilsyneladende) alle sprog uden problemer,

jeg vil helst slette dem alle,
men kan jeg i så fald hente dem senere hvis det skulle vise sig at være nødvendigt,

ps. har aldrig set disse tidligere på andre pc, eller tidligere formateringer/installationer.
Avatar billede opt Nybegynder
06. januar 2015 - 06:58 #1
Du har ikke installeret nogen ekstra sprogpakker, men du har mulighed for at gøre det, for du du har en Ultimate eller Enterprise version af Windows 7

http://windows.microsoft.com/da-dk/windows7/products/features/language-packs

:-)
Avatar billede Acerlap Nybegynder
06. januar 2015 - 09:00 #2
Ok,.. tak, så ingen grund til at installere dem.
Avatar billede 220661 Ekspert
06. januar 2015 - 16:33 #3
Nej ikke hvis du har det inde som du bruger.
Er du træt af at se dem i oversigten kan du markere dem alle, og højre klikke på dem og vælge at skjule dem.