Avatar billede guldfisken1982 Nybegynder
30. december 2014 - 22:03 Der er 2 kommentarer

Gopro hero 4

Hej
Er der nogen der ved noget om fisheye, på gopro hero 4, når jeg optager en video med mit cam, og ligger det ind i gopro studio, og fjerner fisheye, det virker også helt fint, jeg kan afspille filen bagefter, og det ser faktisk ret godt ud,,, men jeg kan ikke redigere i filen mere, nu har jeg prøvet, at bruge mange forskellige programmer, for at konvetere filen, klippe i den, osv, jeg får ikke lov til at gøre noget ved filen, den laver fejl i den, uanset hvad program man bruger, som om den er låst,,,,
er der nogen der ved noget om det, når man har haft den igennem gopro studio, og fjernet fisheye,
Skal lige siges, jeg har prøvet at lade vær, med at fjerne fisheye, igennem gopro studio, også kan jeg godt få lov til at redigere og klippe i filen.
Avatar billede Beach Mester
31. december 2014 - 04:17 #1
Hmm... Det problem er jeg ikke stødt på. Jeg fjerner stort set altid fiskeøje på mine optagelser og når jeg gemmer dem i *.avi har der ikke været problemer med at editere filerne i f.eks. Adobe Premiere.
Har selv "kun" Hero3+

//B
Avatar billede guldfisken1982 Nybegynder
31. december 2014 - 11:54 #2
Nu bruger jeg meget Wondershare Video Editor, har prøvet en del andre uden held, lige så snart jeg har fjernet fiskeøje