Avatar billede force_master Praktikant
29. december 2014 - 11:10 Der er 1 løsning

Crash ved åbning af from

Hej,
Mit program kører fint på den maskine hvorpå den er lavet, flytter jeg programmet til en anden pc, crasher den med følgende besked

Se slutningen af denne meddelelse, hvis du vil have detaljer om,
hvordan du starter JIT-fejlfinding i stedet for denne dialogboks.

************** Undtagelsestekst **************
System.InvalidOperationException: Der opstod en fejl under oprettelsen af formularen. Se Exception.InnerException for at få yderligere oplysninger. Fejlen er: Filen eller assemblyen 'Microsoft.VisualBasic.PowerPacks.Vs, Version=9.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b03f5f7f11d50a3a' eller en af dens afhængigheder kunne ikke indlæses. Den angivne fil blev ikke fundet. ---> System.IO.FileNotFoundException: Filen eller assemblyen 'Microsoft.VisualBasic.PowerPacks.Vs, Version=9.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b03f5f7f11d50a3a' eller en af dens afhængigheder kunne ikke indlæses. Den angivne fil blev ikke fundet.
Filnavn: 'Microsoft.VisualBasic.PowerPacks.Vs, Version=9.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b03f5f7f11d50a3a'
  ved Park.print.InitializeComponent()

WRN: Logføring af assemblybinding er deaktiveret.
Logføring af assemblybindingsfejl aktiveres ved at angive registreringsdatabaseværdien [HKLM\Software\Microsoft\Fusion!EnableLog] (DWORD) til 1.
Bemærk! Ydeevnen forringes ved logføring af assemblybindingsfejl.
Denne funktion deaktiveres ved at fjerne registreringsdatabaseværdien [HKLM\Software\Microsoft\Fusion!EnableLog].

Begge Windows 7 64 bit maskiner,
LAvet med visual studio 2008
Avatar billede keysersoze Guru
29. december 2014 - 11:42 #1
Den pågældende version af PowerPacks er åbenbart ikke til stede på den nye maskine - så sæt copy local til true på dit projekts reference til PowerPacks.