Avatar billede Armaz Nybegynder
28. december 2014 - 13:56 Der er 2 kommentarer

Kan ikke gendanne Fryser med apple Logo og en loader bar iphone 5s ios8

Hej Eksperten!

Jeg ville gendanne min iPhone 5s Ios 8. Dog glemte jeg at "Låse sim op" altså indtaste min pin kode.
Men jeg satte den igang med at gendanne under indstillinger, jeg lod den ligge i 2 timers tid da jeg så kiggede på den igen og den var stadig ikke kommet videre.. Jeg havde den jailbreaked med Pangu inden.Du viser den bare apple logo og en loader bar som står helt stille.

Jeg har prøvet at holde sluk og home knappen nede men når den starter igen  er det med apple logo og efter lidt tid kommer den bar som bare ikke kommer videre!
Jeg har søgt på nettet i godt og vel 4 timer nu og har prøvet nogle af de ting jeg læser, men der sker bare intet. Så jeg håbede at nogle herinde havde nogle løsninger da jeg er helt LOST selv!

Mvh.

Armaz
Avatar billede CRKrogh Ekspert
28. december 2014 - 20:20 #1
Hej.

  Har du prøvet at følge denne: http://support.apple.com/en-us/HT201263
Avatar billede CRKrogh Ekspert
28. december 2014 - 20:23 #2