Avatar billede DovahViking Nybegynder
27. december 2014 - 17:07 Der er 8 kommentarer

Er dette en virus, og hvordan får jeg den fjernet?

Hej.

Her er et billede af problemet: http://prntscr.com/5lhlm8

Dette vindue popper sommetider op helt af sig selv. Det er meget svært at se. Men fordi den blokerede for et program, så jeg ikke kunne åbne det, fandt jeg det godt nok alligevel.

Der er ingen skade på computeren, skulle jeg mene. Det eneste som kan ske engang imellem er, at den ALT + TAB'er ud af spil, kunne dette være årsagen til det, måske?

Man kan også se tekstbokse, som jeg kan skrive noget i, men til ingen nytte. Det eneste jeg egentlig kan trykke på er krydset oppe i højre hjørne.

På forhånd tak.
Avatar billede DovahViking Nybegynder
27. december 2014 - 17:10 #1
Forresten, så popper den kun op på skrivebordet.
27. december 2014 - 17:58 #2
Her er det bare et sort billede ??

Hvilket Styresystem ?
Avatar billede DovahViking Nybegynder
27. december 2014 - 18:19 #3
Det er ikke bare et sort billede. Man skal se virkelig godt efter for at se det.

Bruger Windows 7, 64-bit, Intel(R) Core(TM) i7.3770K CPU @ 3.50GHz,
RAM: 16 GB
Avatar billede nfssister Forsker
27. december 2014 - 18:24 #4
Hent programmet ADW Cleaner på anden pc , smid det på en USB.

Start din PC op i fejlsikret til med command promt

Når du er startet op i command promt, er der bare et stort vindue, her skriver du explorer og trykker enter

Så kommer windows frem om det nogenlunde ligner sig selv. Stik USB nøglen i, og kør ADW Cleaner. Så skulle den gerne finde lidt og genstarte maskinen. Se om det ikke hjælper
Avatar billede Slettet bruger
27. december 2014 - 18:52 #5
Jeg tillod mig at redigere lidt i billed.
http://i.imgur.com/fLIIX9R.png

#4 Det er nok næbbe Adware.
Avatar billede Slettet bruger
27. december 2014 - 19:06 #6
Kør 220661 medicin #2 i denne tråd.
http://www.eksperten.dk/spm/1000378
Avatar billede 220661 Ekspert
27. december 2014 - 19:27 #7
#6 Nemlig :-)
Avatar billede DovahViking Nybegynder
27. december 2014 - 19:47 #8
Tak for alle svarene!

Jeg vil prøve at få gjort de ting i anbefaler, muligvis i løbet af natten.