Avatar billede nicholas Nybegynder
10. februar 1999 - 00:00 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

internt modem

Jeg har et LT win modem, internt. Jeg bruger det aldrig da jeg har en ISDN forb. Nu har har jeg bestilt PC bank fran den danske bank, og der kan man ikke kører ISDN.
Hver gang jeg kalder op til bankens forbindelse sker der følgende:

1. jeg får klartone
2. der ringes op
3. treklang

det sker hver gang jeg bruger det interne modem, uanset om det er til PC bank, internet forb. TREKLANG. Jeg har kontrolleret alt lige fra interruptniveau, Com port til init og -opkladsstrenge. det interne modem sidder på com 1, og isdn modemet på com2
Hvad kan der dog være galt?

MVH. Nicholas
Avatar billede corlin Nybegynder
11. februar 1999 - 18:29 #1
Hej Nicholas
Brug hyberterminal under win95/98
Lave en opkald til en mobil tlf vha.
dit analog modem.Hvis det virker,tjek tlf nr. til DDB og lave forbindelse.
Hvis ikke det virker kontakt hotline hos DDB og snak med dem
Avatar billede nicholas Nybegynder
12. februar 1999 - 14:56 #2
Hej corlin

Tak for rådet, nu ved jeg da at modemet virker. Jeg kontaktede DDB, og blev en del klogere. Det viser sig at man sagtens kan køre ISDN, man skal bare have en specifik opkalds og -initstreng. Det står bare ingen steder.
De beklager selvfølgelig.
INTERNE MODEMER ER NOGET ****!

MVH. Nicholas
Avatar billede corlin Nybegynder
13. februar 1999 - 17:46 #3
Hej Nicholas
hvis du har yderligere ting ang. modemet så kan bare maile :>)

Avatar billede nomiz Nybegynder
27. marts 2001 - 13:00 #4
spm. nr 1000
Avatar billede nomiz Nybegynder
27. marts 2001 - 13:00 #5
nej, 100
Avatar billede skwat Praktikant
03. oktober 2001 - 12:40 #6
hvilken inistreng er det du skulle bruge?
Avatar billede wanger Nybegynder
04. juli 2002 - 00:05 #7
WANGEREN var her.. .,'¨´,.
Avatar billede mrbs Nybegynder
06. januar 2005 - 19:29 #8
Så fik vi det på plads...