Artikel top billede

(Foto: Povl D. Rasmussen)

Kommuner plages af alvorlige fejl og dårlig support: Nyt offentligt kæmpe-system fra Edora fungerer ikke ordentligt

Kommuner har store problemer med Edoras nye NemRefusion-system to måneder efter lanceringen. Selskabets support bombarderes med henvendelser og kan ikke følge med, mens kommuner blandt andet plages af alvorlige problemer med snitflader hos KMD og EG/Silkeborg Data.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Læs om problemerne med NemRefusion 3.0, som vækker stor frustration i kommunerne.
  • Se hvad Kombit og leverandøren Edora gør ved problemerne.
972
5 min
To måneder efter lanceringen af kommunernes nye NemRefusion 3.0, er løsningen ramt af en lang række problemer, og frustrationerne i kommunerne er udtalt.

“På flere punkter går det desværre ikke, som det skal."

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

7N's nye ejer sætter næsten hele bestyrelsen på porten: Netcompany-stifter Carsten Gomard ny formand

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Bliver næsten ikke anvendt: Alligevel tvinger Microsoft Region Syddanmark til at betale fuld pris for alle 25.000 medarbejdere

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Ny dansk app skulle hjælpe til boykot af amerikanske varer: Nu er den lukket

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Netcompany-direktør: Derfor er det så vigtigt, at vi kommer ud af USA's teknologiske klør

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Statens It har siden 2019 haft en pc med OpenOffice som alternativ til Microsoft – men ingen gider bruge den