Artikel top billede

Morten Chrstiansen var også topchef for 3 i Danmark i 2014, da selskabet opfandt et nyt og stærkt efterspurgt mobilabonnement (Foto: Teleselskabet 3)

Et enkelt produkt er årsagen til, at Teleselskabet 3 skovler nye kunder ind

Siden 2014 har mobilselskabet 3 fået en halv million flere kunder i butikken. Og det skyldes først og fremmest et enkelt produkt, som danskerne fortsat er rigtig glade for.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Læs om 3's succes.
381
2 min
3 i Danmark er en solid succes med 1,6 millioner kunder.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Kritisk CVE-databasen om sikkerhed reddet i allersidste øjeblik - ny bevilling godkendt

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Netcompany-stifterne André Rogaczewski og Claus Bo Jørgensen skovler penge ind: Har tjent næsten 600 millioner kroner på et år

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Sådan modererer Mads og 20 andre danskere alt indhold på Metas danske platforme fra et center i Barcelona

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Jeg købte tømmermands-pizza for alle mine bitcoins og gik glip af en formue: Nu overvejer jeg at gå all-in igen

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Ny fond haste-etableret: Vil forsøge at redde sårbarhedsdatabasen CVE fra nedlukning