Artikel top billede

Morten Chrstiansen var også topchef for 3 i Danmark i 2014, da selskabet opfandt et nyt og stærkt efterspurgt mobilabonnement (Foto: Teleselskabet 3)

Et enkelt produkt er årsagen til, at Teleselskabet 3 skovler nye kunder ind

Siden 2014 har mobilselskabet 3 fået en halv million flere kunder i butikken. Og det skyldes først og fremmest et enkelt produkt, som danskerne fortsat er rigtig glade for.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Læs om 3's succes.
381
2 min
3 i Danmark er en solid succes med 1,6 millioner kunder.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Alt om den prisvenlige iPhone 16E: Så god er den i forhold iPhone 16 og 16 Pro

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Derfor ender dine AI-projekter ofte med at blive for dyre: Tre store udfordringer, som det er svært at tackle

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Regeringen har sendt brev til den danske it-branche som svar på bekymringer: Og svaret er "stærkt, klart og meget kærkomment," siger branchen

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

En lille håndfuld cloud-leverandører sidder på 64 procent af det globale marked: Omsætter for flere hundrede milliarder kroner

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Forvaltning i Aarhus Kommune har droppet Azure og skiftet til tysk leverandør: Prisen er faldet med 70 procent


White paper
Sikkerhed gjort enkelt: Beskyt din virksomhed direkte i browseren