Artikel top billede

Pablo Jensen, Senior Vice President for produkt- og teknologiudvikling, i Better Collective. (Foto: Thomas Møgelbjerg)

Dansk firma går målrettet efter at blive verdens største: "Det er et realistisk mål," siger direktør Pablo Jensen

Interview: Med det enorme udbud af medier og medieplatforme, der styres af techgiganter som Netflix og Disney, kan det være svært at forstå, hvordan danske Better Collective vil nå sit mål om at blive verdens største sportsmedie. Men selskabet har en række fordele, siger topchef.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Fra én hjemmeside i 2002 til cirka 100 – så hurtigt er Better Collective vokset
  • Hvorfor overhovedet satse på medier?
  • Hvordan vil Better Collective blive verdens største?
791
4 min
Da Better Collectives første hjemmeside blev udviklet på et hostel i Berlin i 2002, var det umiddelbart svært at forudse, at selskabet 20 år senere ville eje cirka 100 sportshjemmesider, være børsnoteret og have et mål om at blive verdens største indenfor sit felt.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Norlys’ overtagelse af Ewiis fibernet-forretning trækker ud: Ventes først på plads til sommer

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Regeringen vil indføre aldersgrænse for brug af sociale medier i Danmark

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Ifølge USA udgør Rusland pludselig ikke længere nogen cyber-trussel: Dubex-direktør Jacob Herbst er bekymret

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Datoen sat for Region Syddanmarks kæmpe GDPR-sag i Vestre Landsret

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

EU slår fast: Forbudt uden videre at overlade alle beslutninger til algoritmer - sådan skal reglerne forståes


White paper
TIDSBEGRÆNSET KAMPAGNE: Overvejer du at udskifte eller tilføje printere i din forretning? Vi kan tilbyde én eller flere maskiner GRATIS.