Artikel top billede

(Foto: Miklos Szabo)

Hvad er den bedste kommunikationsstrategi under et cyberangreb? Da 7-Eleven blev angrebet, traf Jesper Østergaard en klar beslutning

Da 7-Eleven blev angrebet traf Jesper Østergaard en klar beslutning: "Det, vi kunne dele, det delte vi", fortæller han. Hvordan navigerer man i denne opgave, når alle informationer pludselig kan blive til våben for hackerne? Her er ekspertens anbefalinger til krisekommunikationsstrategien.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Se hvad Jesper Østergaard lærte af at vælge en åben kommunikatione med kunderne mens panikken støjede i kulissen
1.803
9:15 min
For lidt over et år siden, da direktør ved 7-Eleven Danmark, Jesper Østergaard i et cyberangreb så sin skærm gå i sort sammen med samtlige 7-Eleven-butikker i hele landet, fik han et råd fra kommunikationsafdelingen:

Hold kortene tæt og sig intet.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter