Artikel top billede

Franck Attia, CEO for Adobe i Norden

Det nye Adobes mission: At nedbryde data-siloer og sikre at kundernes store digitale satsninger er 'shoppable'

Interview: Franck Attia, Adobes nordiske direktør, job har ændret sig væsentligt siden han kom ind i via et opkøb. Nu handler det om at udfordre CEO'er, nedbryde data-siloer og sikre at kundernes store digitale satsninger nu også er shoppable.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Hvad Adobe-direktøren oplever som de største barrierer for den ægte digital forretning
  • Hvorfor Franck Attias synes virksomheden bør overveje udfordringerne ved mange digitale leverandører
854
4:30 min
De seneste år er konkurrencen blevet intensiveret mellem SAP, Microsoft og Salesforce om at blive det foretrukne styresystem for de stadigt mere digitale virksomheder.

Undervejs der er brugt milliarder på investeringer og opkøb: SAP har investeret i analysevirksomheder, Salesforce i kommunikationsplatforme og Microsoft har brugt fokuseret på at binde virksomhedernes allerede eksisterende Microsoft-produkter sammen.

Men spørger du Adobes nordiske direktør, Franck Attia, så er der måske knapt så overraskende et ekstra bud: Adobe.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Hun har ansat masser af CISO'er - og hun har et klart bud på, hvorfor de ikke holder længe i jobbet

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

SAP-kunder holder igen i stor stil: Vil ikke skifte til S/4HANA selv om SAP snart lukker for support

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Danske it-folk på job-jagt mødes af tavshed efter samtaler og personlighedstest: Inger Østergaard har oplevet det masser af gange

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Oracle ramt af kæmpe-hack: Sådan bør du agere, hvis du anvender selskabets løsninger

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Fyret af Donald Trump og Elon Musk: Nu forsøger falske headhuntere at rekruttere amerikanske AI-eksperter og tidligere embedsfolk