Artikel top billede

(Foto: Thomas Tolstrup)

Danske Better Collective sigter efter at blive størst i verden: Vil slå Disney-ejede ESPN inden for de kommende år

Interview: "Vi har cirka 170 millioner månedlige besøgende i vores seneste opgørelse," siger Jesper Søgaard, medstifter og topchef af Better Collective, hvis mål er at femdoble det tal.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Sådan vil Better Collective blive verdens førende sportsmedie
  • Endnu et rekordregnskab på vej
648
3:15 min
Inden for 10 år skal verdens største sportsmedie-koncern hedde Better Collective.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Kritisk CVE-databasen om sikkerhed reddet i allersidste øjeblik - ny bevilling godkendt

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Netcompany-stifterne André Rogaczewski og Claus Bo Jørgensen skovler penge ind: Har tjent næsten 600 millioner kroner på et år

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Sådan modererer Mads og 20 andre danskere alt indhold på Metas danske platforme fra et center i Barcelona

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Jeg købte tømmermands-pizza for alle mine bitcoins og gik glip af en formue: Nu overvejer jeg at gå all-in igen

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Ny fond haste-etableret: Vil forsøge at redde sårbarhedsdatabasen CVE fra nedlukning