- Derfor kan der opstå konflikt mellem Netcompany og kundens it-afdeling
- Dårligt image er ikke nødvendigvis Netcompanys skyld
- Sådan arbejder Netcompany mod et bedre image
- Interne undersøgelser giver et andet billede
(Foto: Netcompany/PR)
Få ubegrænset adgang til Computerworld Premium
Opret et gratis intro-abonnement eller køb fuld adgang
Allerede abonnent? Log ind her
Gratis adgang i 14 dage
Premium Intro
Opret et gratis prøveabonnement og få adgang til alt Premium-indhold i 14 dage. Uden binding eller kreditkort.
Kreditkort ikke nødvendigt
Opret abonnement
Det er gratis at oprette et Intro-abonnement, og du får adgang til Premium-artikler lige bagefter.
Læs mere om Intro her.
Vi sender et link til dig, som du skal anvende til at bekræfte oprettelsen.
Indtast din og tryk opret.
Tak for oprettelsen
Vi har sendt dig en mail
Du skal trykke på linket i mailen, for at færdiggøre oprettelsen.
Premium i 1 måned
375 kr./mdr
Ubegrænset adgang til alt Premium-indhold i 1 måned. Kan opsiges med kort varsel.
Premium i 12 måneder
2.850 kr./år
Billigste adgang til tusindvis af Premium-artikler. Ubegrænset adgang i 12 måneder.
Hvis du vil vide mere om, hvad Computerworld Premium, så kan du læse om det her.
Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter
IT Forum Gruppen
IT System KonsulentEnalyzer A/S
Enalyzer is seeking a visionary Full-Stack DeveloperPatent- og Varemærkestyrelsen
Genopslag - DevOps specialist med Azure erfaringBanedanmark
Proceskonsulent til fremtidens IT Service Management og ITSM-processerZealand Business College
ZBC søger snarest muligt en underviser til datatekniker-uddannelsen programmeringBunker Holding A/S
Senior CRM DevelopersSparekassen Sjælland-Fyn A/S
Vi søger en IT-arkitekt til vores team – er det dig?Capgemini Danmark A/S
SAP Demand to Supply, DenmarkKomplex IT, Arrow & Red Hat
Sabio
Conscia & Palo Alto
Cognizant