- Derfor kan der opstå konflikt mellem Netcompany og kundens it-afdeling
- Dårligt image er ikke nødvendigvis Netcompanys skyld
- Sådan arbejder Netcompany mod et bedre image
- Interne undersøgelser giver et andet billede
(Foto: Netcompany/PR)
Få ubegrænset adgang til Computerworld Premium
Opret et gratis intro-abonnement eller køb fuld adgang
Allerede abonnent? Log ind her
Gratis adgang i 14 dage
Premium Intro
Opret et gratis prøveabonnement og få adgang til alt Premium-indhold i 14 dage. Uden binding eller kreditkort.
Kreditkort ikke nødvendigt
Opret abonnement
Det er gratis at oprette et Intro-abonnement, og du får adgang til Premium-artikler lige bagefter.
Læs mere om Intro her.
Vi sender et link til dig, som du skal anvende til at bekræfte oprettelsen.
Indtast din og tryk opret.
Tak for oprettelsen
Vi har sendt dig en mail
Du skal trykke på linket i mailen, for at færdiggøre oprettelsen.
Premium i 1 måned
375 kr./mdr
Ubegrænset adgang til alt Premium-indhold i 1 måned. Kan opsiges med kort varsel.
Premium i 12 måneder
2.850 kr./år
Billigste adgang til tusindvis af Premium-artikler. Ubegrænset adgang i 12 måneder.
Hvis du vil vide mere om, hvad Computerworld Premium, så kan du læse om det her.
Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter
Danmarks Meteorologiske Institut
Er du en kvalitetsbevidst systemadministrator, der brænder for at arbejde med kritiske systemer og avancerede teknologiske løsninger?Københavns Erhvervsakademi
IT-underviser - inspirér fremtidens IT-teknologerKMD A/S
IAM Enterprise ArchitectUdviklings- og Forenklingsstyrelsen
Erfaren projektleder til spændende it-projekt - vær med til at styrke fremtidens skatteopkrævningEducation Esbjerg
Systemadministrator – form IT-fundamentet for fremtidens uddannelsesbyNordsense IVS
Senior softwareingeniør til cutting-edge IoT-løsningerRohde & Schwarz Technology Center A/S
FPGA-udviklerKøbenhavns Professionshøjskole
Cloudarkitekt