Artikel top billede

”Du kan godt have en stærk portefølje og en meget, meget stærk virksomhed bag dig, men hvis du ikke er kendt og ikke gør noget for at blive kendt, så nytter det ikke noget,” forklarer Jan Simonsen,” siger Jan Simonsen, Landechef i Salesforce Danmark. (Foto: Salesforce Danmark)

IBM-veteranen Jan Simonsen efter 100 dage som topchef for Salesforce Danmark: Særlig en ting mangler for Salesforce i dag

Efter 20 år hos IBM tiltrådte Jan Simonsen i januar som ny landechef i Salesforce Danmark. Han søgte udfordringer, det har han fået, og nu vil han gøre Salesforce kendt i den brede befolkning.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Sådan har Salesforce Danmarks ansatte mærket direktionsskiftet
  • Jan Simonsen vil gøre Salesforce kendt i Danmark
769
4 min
Jan Simonsen var nærmest blevet synonym med IBM, efter han gennem 20 år gradvist arbejdede sig op gennem direktionsgangene fra at starte som salgsrepræsentant, for til sidst at kunne kalde sig vicepræsident i IBM’s nordeuropæiske organisation.

Men i januar måned stoppede Jan Simonsen i IBM for i stedet at tiltræde stillingen som landechef hos Salesforce Danmark efter et tilbud, som han 'simpelthen ikke kunne modstå."

[articlelink id="281445" layout="image" label="Det kan du læse mere om her: " title=""]

”Hvis man vil operere i trygge rammer, så skulle jeg jo være blevet, hvor jeg var. Men den karriere, jeg havde, og den bagage, jeg har bygget op, det var ikke længere det, jeg ville. Jeg ville udfordres,” siger Jan Simonsen, der har den oficielle stilling som Country General Manager i Salesforce Denmark.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter