Artikel top billede

(Foto: Microsoft/PR)

Feedback fra brugere er livsvigtigt for Microsofts Bing-satsning: Det skal data bruges til

Microsofts nye Bing har været kilde til meget opmærksomhed og mange debatter i tech-branchen. Læs om Microsofts globale marketingchef for search og AI, Divya Kumars, synspunkter, håb og strategier for det nye Bing.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Læs om Microsofts satsning på det nye Bing.
  • Læs om tech-gigantens perspektiver i forhold til hastigheden af AI-udrulningen.
1.178
6 min
Microsofts nye Bing har været en kolossal satsning for techgiganten, siden det blev annonceret tilbage i februar, som et led i partnerskabet med OpenAI.

Selskabet er kommet med opdateringer til AI-chatbotten og har lanceret en billedgenerator som et led i det nye Bing.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Kritisk CVE-databasen om sikkerhed reddet i allersidste øjeblik - ny bevilling godkendt

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Netcompany-stifterne André Rogaczewski og Claus Bo Jørgensen skovler penge ind: Har tjent næsten 600 millioner kroner på et år

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Sådan modererer Mads og 20 andre danskere alt indhold på Metas danske platforme fra et center i Barcelona

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Jeg købte tømmermands-pizza for alle mine bitcoins og gik glip af en formue: Nu overvejer jeg at gå all-in igen

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Ny fond haste-etableret: Vil forsøge at redde sårbarhedsdatabasen CVE fra nedlukning


Computerworld
Test af monster-tablet: Det er den skøreste og mærkeligste computer, som jeg har testet i lang tid – men jeg vil nu gerne have den alligevel