I denne uge har vi fokus på support. Du kan nedenfor se et bredt udvalg af stillinger hos spændende arbejdspladser som Frederiksberg Kommune, TV 2 og Bone Consult.
Hver uge vil du i disse spalter kunne se friske stillinger, med forskellige temaer, eksempelvis branche, beliggenhed eller noget helt tredje.
Vi håber, du finder noget, der frister.
Himsa II søger it-support-specialist, København
Vi søger en kollega til vores supportafdeling med mod på at yde it-support til både interne og eksterne.
Du vil først og fremmest få ansvaret for ”supportpostkassen”, hvor eksterne udviklere stiller spørgsmål angående integration af applikationer eller kunderne mangler information for at få produkterne til at virke. Kort sagt spænder det vidt, men du tilbydes en spændende og fleksibel stilling, hvor du kommer til at supportere løsninger til høreapparatsindustrien.
Hos Himsa sætter vi trivsel og arbejdsglæde i højsædet, og det kommer blandt andet til udtryk hos de ansatte ved mange års anciennitet i virksomheden.
Vi sætter det sociale højt og det er vigtigt, at du kan fungere i en mindre support-afdeling med mange og meget forskellige opgaver. Vi forventer ikke, at du kan det hele med det samme, men snarere at du har en tilgang, hvor du samler op undervejs og distribuerer spørgsmål til de rette i Himsa.
Læs hele annoncen her.
Capgemini Danmark søger it-systemadministrator, Vallensbæk
I Capgemini Danmark vokser vores AMS-forretning, og vi søger derfor flere tekniske konsulenter indenfor drift og support.
For at understøtte vores spændende rejse har vi brug for dig, som kan levere fantastisk service, drift og support til vores kunder indenfor forskellige platforme og teknologier.
Med reference til vores service delievery manager vil du arbejde tæt sammen med supportkonsulenter på hovedkontoret i København og kontoret i Aarhus.
Stillingen vil stille store krav til din struktur, detaljeorientering og dit overblik. Samtidig vil du få rig mulighed til at udvikle dig selvstændigt indenfor teknisk support og fejlfinding. Arbejdstiden vil primært være i tidsrummet mellem kl. 9-16.
Læs hele annoncen her.
Semler Gruppen søger it-supporter med fokus på Microsoftplatformen til Semler IT, Brøndby
Er du en passioneret og smilende it-supporter med erfaring indenfor Microsofts platform?
Og brænder du for at levere kundeservice på højeste niveau? Så er det netop dig vi leder efter.
Du bliver en del af vores Servicedesk-team på 5 kolleger, som til daglig har ansvaret for 1st level support til vores ca. 5.000 kolleger og kunder. Dine arbejdsopgaver er primært omkring Microsoft 365, mobiltelefoner (iPhones) og øvrige Windows standardapplikationer. Derudover har vi naturligvis stort fokus på udviklingsprojekter, for eksempel når nye løsninger implementeres, eller større ændringer til vores eksisterende setupforetages.
Du indgår i teamet omkring vores Servicedesk, hvor to dage aldrig er ens, og hvor opgaverne primært kommer ind via mail og telefon. Kombineret med de daglige drifts- og support opgaver, vil der være behov for ”field service” arbejde hos vores kolleger og kunder på tværs af Danmark.
Læs hele annoncen her.
Bone Consult søger it-supporter, Aalborg og Ballerup
Vi har en uformel tone, hvor arbejdsglæde og trivsel er i højsædet. Vi sætter kunden først, i alt hvad vi gør.
Derfor søger vi efter netop dig, som har lyst til at blive en del af et fantastisk team, som fagligt spiller i superligaen, men som har alle fordelene af, at være lille og agil i vores tilgang til at løse kundens udfordringer.
Vi tilbyder et spændende og udviklende job i en uformel og ambitiøs organisation, hvor omtanke, troværdighed og ordentlighed, parret med humor, er i højsædet. Vi arbejder dedikeret og fokuseret på, at levere den bedste kundeoplevelse, og samtidig lægger vi vægt på et stærkt fagligt miljø, med et godt socialt sammenhold. Vi tilbyder fleksible og gode arbejdsvilkår, og en gage, som matcher markedsniveauet.
Til vores kontor i Aalborg og Ballerup, søger vi en udadvendt, ambitiøs og tillidsskabende it-Supporter, som har flair for at forstå forretning og yde support til vores kunder, i et højt fagligt niveau.
Læs hele annoncen her.
Patienterstatningen søger it-supporter, København
Patienterstatningens IT er i hastig udvikling, og vi søger derfor en dygtig IT-supporter til at hjælpe med at give professionel support til Patienterstatningens kunder, medarbejdere og samarbejdspartnere.
Du vil blive en del af et effektiv team på 5 personer, alle med forskellige styrker og roller som for eksempel brugersupport, Microsoft 365 & Azure administration, sikkerhed, sårbarhedshåndtering, softwareudvikling og business intelligence.
Som it-supporter er din vigtigste opgave at sikre hurtig og effektiv hjælp til medarbejdere og kunder. Det kræver, at du brænder for it, og at du er motiveret for at lære en masse nye og spændende teknologier.
Du vil få god hjælp fra dit nye team, som til gengæld forventer, at du hurtigt kan optage ny viden og bruge denne til selvstændig opgaveløsning.
Læs hele annoncen her.
GPV International søger it-supporter, Vejle
Vi er en af Europas førende elektronikproducenter, og du får derfor en lokalt forankret rolle i et globalt setup. Som IT-supporter bliver du en del af vores Group IT-afdeling, hvor vi er 30 medarbejdere, der arbejder målrettet og proaktivt med sikkerhed, it-support og digitalisering på tværs af GPV-organisationen.
Med base på vores HQ i Vejle bliver du en del af et stærkt lokalt hold på fire it-medarbejdere. Efter en grundig oplæring på hovedkontoret får du medansvar for supporten af lokale brugere - primært på vores produktionssites i hhv. Aars og Tarm. Du bruger derfor cirka to dage om ugen på disse lokationer, alt efter brugerbehov og opgavekompleksitet.
Du får lov til at boltre dig i et komplekst it-miljø, og netop kompleksiteten gør, at dine arbejdsdage er afvekslende og opgaverne forskellige.
Vores mål er at sikre et højt niveau af tilfredshed blandt de kolleger, vi supporterer - hver eneste dag.
Læs hele annoncen her.
TV 2 søger it-supporter til servicedesk, København
Er du serviceminded, motiveres du af at hjælpe andre, og er du nysgerrig på ny teknologi? Kan du have flere opgaver i luften på én gang og samtidigt bevare dit gode humør?
Så er du måske vores nye it-supporter til TV 2's servicedesk på Teglholmen i København.
Du bliver en del af et team på 16 medarbejdere på tværs af to lokationer, der dagligt supporterer cirka 600 medarbejdere i TV 2. Som servicedesk-medarbejder kan du se frem til et afvekslende og udadvendt job, hvor du sammen med dine engagerede kolleger bliver en del af et uhøjtideligt arbejdsmiljø.
Dit primære arbejdssted vil være Teglholmen i København, men der vil være perioder, hvor du skal arbejde på vores lokation Kvægtorvet i Odense.
I samarbejde med kollegerne i Servicedesk vil du primært møde ansatte i TV 2, som har brug for hjælp til at komme videre, når de møder udfordringer i deres arbejde.
Læs hele annoncen her.
Alm. Brand søger it-servicedesk medarbejder, Frederiksberg, København
Vi er et team på +10 personer bestående af forskellige roller blandt andet incident manager, en problem manager, en JIRA-platform ejer, studentermedhjælpere.
Teamet står for den daglige 1. line support (SPOC) via mail, portal, telefon og ved fremmøde på vores kontor på Midtermolen. Vi udarbejder løbende vejledninger til brug for både vores kollegaer og internt i servicedesk, samt er den styrende del af kommunikation vedrørende driftssituationen.
Vores opgave består også i at samle trends på gentagne hændelser og alarmer fra vores overvågningssystemer.
Desuden foretages den nødvendige eskalering til incident manager eller problem manager ved 'major incidents.
Du vil skulle indgå i en turnus vagtplan, da vi har åbent mandag til torsdag fra klokken 07.00 – 19.00, fredag fra klokken 07.00 – 17.30 samt weekender fra klokken 10.00 – 16.00.
Læs hele annoncen her.
Jysk søger regional helpdesk-supporter, Brabrand
Jysk er i fortsat vækst og en af it-afdelingens primære opgaver er at støtte den fortsatte ekspansion.
Vi er i fuld gang med implementeringen af nye løsninger, forbedringer af eksisterende løsninger og integration af nye lande.
For at sikre at vi fortsat vil være i stand til at tilbyde den bedst mulige support til hele organisationen, er vi på udkig efter endnu en dygtig supporter til vores hold med fire medarbejdere.
I helpdesk lever vi af at hjælpe og supportere alle vores Jysks ansatte i butikkerne i Danmark, samt alle vores administrative brugere i Danmark.
Derudover understøtter vores helpdesk-kollegaer i udlandet.
Vi hjælper med alt, lige fra tildeling af rettigheder, hardware issues til klargøring i forbindelse med åbning af nye butikker. Vores største daglige arbejdsredskab er vores ticket-system, hvor vi screener og løser/videreformidler opgaver. Derudover tager også opkald samt imod brugere på kontoret.
Helpdesk har en central rolle - Vi skal kunne kommunikere med mange forskellige afdelinger, på flere niveauer, samle trådene, teste, dokumentere og videreformidle informationer på let forståelig vis.
Læs hele annoncen her.
Frederiksberg Kommune søger it-supporter med 2nd level-kompetencer, Frederiksberg
Vi er en afdeling fuld af passionerede it-medarbejdere, men vi kan ikke gøre det selv. Det, vi søger, er dig, som synes, at det er vigtigt at få ansvar og frihed til at hjælpe alle vores forskellige brugere med deres it-udfordringer. Dig, der er stolt af at vide, at en bundsolid it-drift hjælper hjemmeplejen og skolelæreren med at gøre deres job endnu bedre. Dig, hvor det kribler i fingrene efter at komme i gang med at gøre det hele endnu bedre. Fordi du ved, du kan.
Derudover vil der være tidspunkter hvor du er afløser i vores IT-shop, hvor det er mere 2. level support.
Her vil du have en mere udadvendt rolle, hvor vi lægger vægt på, at du formår at gøre komplekse og tekniske budskaber nemt forståeligt. Det vil også være opgaver såsom mobilopsætning, applikationsfejl, kloning og mærkning af computere.
Du kommer til at arbejde med brugere på alle niveauer, og du vil have sparring med vores dygtige kollegaer i resten af afdelingen.
Læs hele annoncen her.
Denne artikel er blevet til i samarbejde med Computerworld it-jobbank, og hvis ovennævnte job ikke fangede din interesse, så findes der mange andre ledige stillinger hos Computerworld it-jobbank.
Vil du i betragtning, når virksomheder søger efter it-medarbejdere?
Så kan du nemt oprette et CV på Computerworld it-jobbank, hvilket gør det let for virksomhederne at kontakte dig direkte, når de har et job, der matcher dine kompetencer.
Brug dette link til at oprette et cv eller dette link for tilmelde dig en jobagent, hvor du dagligt modtager relevante stillinger der matcher dine kompetencer.