Artikel top billede

Crayons danske direktør, Marina Lønning. (Foto: Crayon/PR / Kristoffer Ingemand)

Crayons kunder mærker Microsofts prisstigninger: "Det har stor økonomisk impact for dem"

Selvom Crayon ikke tjener synderligt på at hjælpe kunderne gennem Microsofts prisstigninger, så har det haft en stor, mærkbar indflydelse på kunder, siger dansk topchef.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Læs om Crayons oplevelser med at rådgive kunder med Microsoft prisstigninger.
593
3 min
Microsoft har hævet priserne på seks produkter fra marts, og 1. juli sker der flere ændringer i handelsvilkårene, hvor alle SKU’er (varenumre) stiger i pris, medmindre kunderne låser priserne og betaler på årlig basis i stedet for månedlig basis, hvilket sker i forbindelser med skiftet til New Commerce Experience (NCE).

Det har været kendt i et godt stykke tid – faktisk siden sidste sommer. Men det har også været nødvendigt med en indføringsperiode, for prisstigningerne har ført til mange overvejelser blandt kunder af Microsofts produkter.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Oracle ramt af kæmpe-hack: Sådan bør du agere, hvis du anvender selskabets løsninger

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Fyret af Donald Trump og Elon Musk: Nu forsøger falske headhuntere at rekruttere amerikanske AI-eksperter og tidligere embedsfolk

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Danmark synker til bunds i AI-kapløbet: Så mange timers produktivitet taber vi om ugen - og sådan kan vi komme tilbage i kampen

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

I al stilhed har den danske stat fået Microsoft til at ændre vilkår i sin store data-aftale: "Det er et gennembrud"

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Devoteam lukker og slukker sin danske Microsoft-afdeling og siger farvel til 18 medarbejdere