Artikel top billede

Ny tendens: SimCorps store vækstdriver er nu de eksisterende kunder - lægger flere og flere kroner i kassen

Der er gang i abonnementsforretningen hos SimCorp, og det tegner godt for fremtiden, lyder det fra Christian Kromann, CEO i selskabet. Samtidig fortsætter de eksisterende kunder med at handle hos selskabet i stor stil.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Indblik i SimCorps regnskab for første kvaral
  • Hvor stor en del af forretningen, der er abonnementsbaseret
564
3 min
SimCorps eksisterende kunder fortsætter med at handle i butikken, og det er en fremvindende tendens, der tegner godt for fremtiden.

Det fortæller Christian Kromann, der er administrende direktør i SimCorp.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Efter forbud fra Datatilsynet: Nu ændres data-håndteringen i din kørekort-app

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Halter mange år bagefter: Sløve software-udviklere står i vejen for kæmpe digitalt løft af Billund Lufthavn

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Disse 10 it-virksomheder klarer sig bedst i Computerworlds store image-undersøgelse

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Rejsekort skal aflevere fuld redegørelse om brug af GPS-data i Rejsekort-appen inden for få uger: Datatilsynet åbner sag

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Telmore har fået AI til at udvikle 600 forskellige versioner af sin hjemmeside: Ændrer sig alt efter, hvem du er