Artikel top billede

Ny tendens: SimCorps store vækstdriver er nu de eksisterende kunder - lægger flere og flere kroner i kassen

Der er gang i abonnementsforretningen hos SimCorp, og det tegner godt for fremtiden, lyder det fra Christian Kromann, CEO i selskabet. Samtidig fortsætter de eksisterende kunder med at handle hos selskabet i stor stil.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Indblik i SimCorps regnskab for første kvaral
  • Hvor stor en del af forretningen, der er abonnementsbaseret
564
3 min
SimCorps eksisterende kunder fortsætter med at handle i butikken, og det er en fremvindende tendens, der tegner godt for fremtiden.

Det fortæller Christian Kromann, der er administrende direktør i SimCorp.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Alt om den prisvenlige iPhone 16E: Så god er den i forhold iPhone 16 og 16 Pro

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Derfor ender dine AI-projekter ofte med at blive for dyre: Tre store udfordringer, som det er svært at tackle

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Regeringen har sendt brev til den danske it-branche som svar på bekymringer: Og svaret er "stærkt, klart og meget kærkomment," siger branchen

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

En lille håndfuld cloud-leverandører sidder på 64 procent af det globale marked: Omsætter for flere hundrede milliarder kroner

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Forvaltning i Aarhus Kommune har droppet Azure og skiftet til tysk leverandør: Prisen er faldet med 70 procent


White paper
Sådan: Opgradér din printerløsning uden store investeringer