Artikel top billede

(Foto: PR/7N)

Danske 7N har stukket kursen ud for de kommende år: Fremtiden handler om rådgivning og international ekspansion

Interview: Fremtiden for danske 7N byder på en stigende internationalisering, og så ønsker selskabet at komme endnu tættere på sin kunder. “Samtidig ønsker vi i stigende grad at blive anerkendt som rådgivere og ikke bare en leverandør af ydelser,” lyder det fra selskabets topchef, Sebastian Podlesny.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Få indblik i den kurs, som 7N-chefen Sebastian Podlesny har udstukket for de kommende år
  • 7N har stadig større international fokus, men hvad betyder det for selskabets DNA? Det svarer selskabets nye polske topchef på
  • Særligt en øjeblikkelig mikro-trend giver topchefen øget tro på fremtiden. Få indblik i den her
636
3:15 min
“Lad mig sige det sådan her. Jeg smiler i dag.”

Sådan lyder 7N-topchefen Sebastian Podlesnys svar på, hvordan det har været for ham at aflevere sit første årsregnskab som administrerende direktør for det selskab, som han har arbejdet i de seneste 15 år.

Polske Sebastian Podlesny overtog i sommer posten som topchef fra 7N’s stifter Jeppe Heedaa, og det har været en periode med markant fremgang oven på et mere stillestående 2020, som var præget af usikkerheden i forbindelse med covid-19 pandemien.