- Sådan forholder Netcompany sig til store problemer med mit.id
- Forstå kampen om digital post
Danskerne har stadig ikke kunne afprøve Netcompanys bud på en ny digitale postkasse.
I over 24 timer har mit.dk været nede.
(Foto: Netcompany/PR)
Få ubegrænset adgang til Computerworld Premium
Opret et gratis intro-abonnement eller køb fuld adgang
Allerede abonnent? Log ind her
Gratis adgang i 14 dage
Premium Intro
Opret et gratis prøveabonnement og få adgang til alt Premium-indhold i 14 dage. Uden binding eller kreditkort.
Kreditkort ikke nødvendigt
Opret abonnement
Det er gratis at oprette et Intro-abonnement, og du får adgang til Premium-artikler lige bagefter.
Læs mere om Intro her.
Vi sender et link til dig, som du skal anvende til at bekræfte oprettelsen.
Indtast din og tryk opret.
Tak for oprettelsen
Vi har sendt dig en mail
Du skal trykke på linket i mailen, for at færdiggøre oprettelsen.
Premium i 1 måned
375 kr./mdr
Ubegrænset adgang til alt Premium-indhold i 1 måned. Kan opsiges med kort varsel.
Premium i 12 måneder
2.850 kr./år
Billigste adgang til tusindvis af Premium-artikler. Ubegrænset adgang i 12 måneder.
Hvis du vil vide mere om, hvad Computerworld Premium, så kan du læse om det her.
Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter
SEGES Innovation
UX/UI Designer til digitale produkt teamsStatens IT
Medarbejder til TelefoniKMD A/S
Senior Full Stack Developer .NetDanmarks Meteorologiske Institut
IT-operatør søges til DMINetcompany A/S
Test ConsultantComby Denmark A/S
Network specialistAP Pension
Data Scientist til nyoprettet AI-afdelingHemmersbach Denmark ApS
IT Fieldservice tekniker med fokus på hardwareKonica Minolta
Conscia & Palo Alto