Artikel top billede

Nye kundekrav får Salesforce Danmark til at refokusere: Ansætter nu dyre folk fra helt andre brancher i stor stil

Interview: Salesforce danske direktør, Jacques Soelberg, har fået placeret Danmark som nummer ét i sin region. Men det koster. For kunderne efterspørger dyre folk med branchekendskab og en langt bredere organisation. "Vi ansætter folk, som aldrig har tænkt. at de skal være software-sælgere. Vi har pivoteret mod mere industri, mere viden og mere proces," fortæller han.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Hvorfor Salesforce satser på medarbejdere med specifikke branchekendskaber
  • Hvad effekterne af Jacques Soelberg strategi har været - både internt og eksternt
1.107
5:45 min
Markedet for forretningssystemer har længe været brandvarmt.

Men det er samtidig et marked under forandring, hvor de store monolit-systemer lever på lånt tid og hvor kundernes tålmodighed er kort mens forventningerne er tårnhøje.

Den tendens mærker Salesforces danske afdeling under ledelse af Country Manager & Area Vice President Denmark & Norway, Jacques Soelberg, også.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Kritisk CVE-databasen om sikkerhed reddet i allersidste øjeblik - ny bevilling godkendt

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Netcompany-stifterne André Rogaczewski og Claus Bo Jørgensen skovler penge ind: Har tjent næsten 600 millioner kroner på et år

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Sådan modererer Mads og 20 andre danskere alt indhold på Metas danske platforme fra et center i Barcelona

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Jeg købte tømmermands-pizza for alle mine bitcoins og gik glip af en formue: Nu overvejer jeg at gå all-in igen

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Ny fond haste-etableret: Vil forsøge at redde sårbarhedsdatabasen CVE fra nedlukning